Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dellobaltino

New member
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
361
Tepkime puanı
52
Puanları
0
Yaş
44
Kendisini şahsen tanımasam da buradaki yazılarından yardımcı olmaya çalışan biri olduğu izlenimi edindim Nurbanu hanımın. Forum üyelerine ekstra ilgi gösteriyor ve yardımcı oluyorsa bu forumumuzun etkinliğini gösterir. Ama sadık170 arkadaşa da hak veriyorum. Şahsen ben arabasına çok titizlenen biriyim. Tamponda çok çok küçük sayılabilecek bir taş izini bile kafaya takabilen biriyim. Arkadaş da belli ki yaşadığı şeye çok kızmış morali çok bozulmuş onu da hoş görmek lazım. Birbirimizi kırmayalım.
 

deadgarden

New member
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
532
Tepkime puanı
108
Puanları
0
Yaş
36
Ben de "Erbek Otomotiv'e servise gidecekler Nurbanu Hanımı önceden arasın" sözüne takıldım: ne yani aramazsak farklı/sıradan muamele göreceğiz gibi bir durum mu var ortada?

Forumun Erbek otomotivle anlaşması vardır tek muhattabı nurbanudur bugunekadarda bakımlarda. yedekparçada kendisiyle muhattap olup forum indirimi istedik.. Yaşanılan sorunların hepsinde nurbanu hanıma danışılmadan ( aranmadan) yaşanılan olaylardır. ondan yazıyoruz haber verin gidin. ozaman yaşanılan sorunlarda erbek otomotivin tek hatalı olmasını kabul edelim.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Öfke baldan tatlıdır derler. Ben de servisler hakkında çelik motor hakkında bir çok eleştiri yazdım burada. Hatta Israrla yazdım. Neden? Çünkü karşımda özür dileyen, gel sorunu çözelim diyen biri yoktu.
Hiç olmazsa burada Nurbanu hanım haklılığınızı kabul ediyor, özür diliyor, gelin bu işi çözelim diyor. Daha ne demesini bekliyorsunuz? [MENTION=933]sadik170[/MENTION]
Artık tercih sizin.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Ynt: Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Ben de "Erbek Otomotiv'e servise gidecekler Nurbanu Hanımı önceden arasın" sözüne takıldım: ne yani aramazsak farklı/sıradan muamele göreceğiz gibi bir durum mu var ortada?
Yahu Mutlu hangimiz bir yere giderken bir referans aramıyoruz. Burada bir ayrıcalık görmek değil, hem forum için yapılacak indirimlerin devreye girmesi, hem de sıcak bir ortamın oluşması için Nurbanu Hanımın ismi geçiyor. İsteyen başka biriyle diyalog kursun, en kötü dediğimiz servisler bile kimseyi kapıdan çevirmiyor.
Lütfen yapılan bir hata özür dilenmesine rağmen yargısız İnfaza dönüşmesin.
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Kusura bakmayın Berkan bey ama sizlerin bu yaklaşımı yüzünden firmalar bu kadar rahat hareket etmektedir.
Elbette insan bakıyor hata olacaktır olmama gibi bir durum söz konusu değil. Sadık bey'in aracında hata değil hata silsilesi yapılmış. Kabul edilecek bir durum değil. Araç alımından teslimine kadar kontrolsüz bir gidişat izlenmiş.
Doğal olarak hemen hemen hepimiz haftanın 6 günü çalışıyoruz. Özel sektör'de izin almanın ne kadar zor olduğu da ortada. Herkesin zamanı kıymetlidir. Herkes planını ona göre yapar.
Umarım kimse Sadık beyin başına gelen böyle bir ilgisizlikle karşılaşmaz.
benim yaklasımımda yanlıs birşey yok ben haksız demiyorum aksine sonuna kadar haklı. kimse opücükle almadı arabasını herkesinki kendince kıymetli tabiki.

bizaat agzından cıktı nurbanu hanımdan aramızda gecen diyalogu yazıyorm. ki orayla alakam olmamasına ragmen.
bakıma beklerim dedi. bende 15i yaptırdım(ersu yurt) 30 daha baya var dedim.
yanlız biraz uzagım gelmem zor dedim (evim bahçeşehir servis kavacık.)
sorun degil ben aracınızı aldırım geri bıraktırırm öyle cok müsterim var gebzeye bile gidiyorz dedi.

buna istinadan aynısını burdada demiş. kimse izin alın demiyor boyle birşey oldugunu düsünerek inceliğide yapıyorlar zaten teklifte etmiş benim kendi şahsi aracımı veriyim sizin aracınızı alıyım hatamı düzeltiyim diye.
[MENTION=214]rayen[/MENTION] abinin demek istediklerimin aynısıdır. hatta daha napsın yani alsın yenisimi versin gerimi satın alsın sizden
 

deadgarden

New member
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
532
Tepkime puanı
108
Puanları
0
Yaş
36
Benmde nurbanu hanımla geçen diyoloğumu söyleyim. oradan feyz alın şikayet etmeye çalışan erbek otomotivi kötüleyenler.

maddi durumum kötü 45 bin bakımım geldi. aradım bakım yaptırıcam nakitim yok credi kartlarım limitinnin doluluğundan dolayı yaptıramıyorum. bakım için paranın ödenmesi lazım gerekirse ben kendi kartımla öderim siz bana aydan aya dönüş yaparsınız. bana böylesine iyilik yapmak isteyen bir insanı neden savunmayım. ben açıkçası erbek otomotivin kara kaşına kara gözune gitmıyorum. orda çalışan forum için elinden gelenı yapan nurbanu hanım için gidiyorum ve bu olaylardan sonra gene gideceğim. onu aramadanda kesinlikle gitmeyi düşünmüyorum. çünki başıma böyle olayların gelebileceğini biliyorum gelirsede muhattabımın kim olacağını biliyorum.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Öfke baldan tatlıdır derler. Ben de servisler hakkında çelik motor hakkında bir çok eleştiri yazdım burada. Hatta Israrla yazdım. Neden? Çünkü karşımda özür dileyen, gel sorunu çözelim diyen biri yoktu.
Hiç olmazsa burada Nurbanu hanım haklılığınızı kabul ediyor, özür diliyor, gelin bu işi çözelim diyor. Daha ne demesini bekliyorsunuz? @sadik170
Artık tercih sizin.
Abi tamamen katılıyorum sana... Evet ortada büyük bir sorun var, hiç olmaması gereken... Ama işin güzel tarafı firma yaptığı hatayı kabul ediyor ve işi çözmeye çalışıyor...

@sadik170 bence siz de servisten ne istediğinizi tam olarak belirtin. Onlar da sizin ne istediğinizi tam olarak bilsinler ki ona göre hareket etsinler. Bu arada şikayetinizi kesin edin.. Hatta edebileceğiniz en yüksek merci neresi ile oraya şikayet edin, her hatnon bir bedeli vardır, ama sunulan çözümlere de kulak asmayın, değerlendirin derim ben...
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Ynt: Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Evet isteyenler son sözlerini söylesinler, bir süre sonra konunun yeterince tartışıldığı gerekçesi ile konuyu kilitleyeceğim. Bilginize.
 

pepe

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
511
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yaş
38
Herkes 1 dk.lığına kendisini Sadık beyin yerine koysun ve öyle muhakeme etsin lütfen...Çözüm bulmak için gittiğimiz servisten daha fazla problem ile ayrılıyorsak, verilen hizmetten, işçilikten ve ilgiden memnun kalmıyorsak tabi ki de eleştireceğiz ve açık açık şikayet edeceğiz…

Biz bu araçlara 50-60 bin lira para saydık sizi bilemem ama ben limitlerimi zorlayarak bu rakamlara çıktım ve çatır çatır kredi ödüyorum. Sağına soluna aman zarar gelmesin, çizilmesin, boyası atmasın diye pür dikkat kullanıyor ve koruyor iken servis çalışanı adı altında elin adamının belki 3 aylık belki 6 aylık belki de 1 senelik özverinin içine etmesini hiçbir şekilde anlayışla karşılayamam…

Pasta cila atmasını bilmiyorsa orada işi ne? Araba yıkamaktan bihaber arabaya zarar veriyorsa orada işi ne? Daha doğru dürüst iş emri okuyamayıp 2 farklı otomobili ve yapılacak uygulamaları birbirine karıştırıyorsa orada işi ne?
Bu yazdıklarımı Nurbanu hanımı tenzih ederek söylediğimi bir kez daha hatırlatırım…
 

serkanuludag

New member
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
574
Tepkime puanı
93
Puanları
0
Konum
istanbul Tarabya
benim de başımdan geçen hafta kötü olaylar geldi

aracıma hırsız girdi mahfetti aracı cam falan bırakmamıs

nurbanu hn ve Cigdem hn ayrıca Talat beyin çok yardımları oldu

teşekkürler kendilerine
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Abi tamamen katılıyorum sana... Evet ortada büyük bir sorun var, hiç olmaması gereken... Ama işin güzel tarafı firma yaptığı hatayı kabul ediyor ve işi çözmeye çalışıyor...

@sadik170 bence siz de servisten ne istediğinizi tam olarak belirtin. Onlar da sizin ne istediğinizi tam olarak bilsinler ki ona göre hareket etsinler. Bu arada şikayetinizi kesin edin.. Hatta edebileceğiniz en yüksek merci neresi ile oraya şikayet edin, her hatnon bir bedeli vardır, ama sunulan çözümlere de kulak asmayın, değerlendirin derim ben...
Can hocam,
benim servisten hiçbir beklentim yok, daha önceki mesajlarımda da bilgisini paylaştım. Maddi beklentim de yok ayrıca aracta oluşan hasar da umrumda değil. Bana karşı yapılan pişkinlikler ve lakayitlik beni bu noktaya getirdi. Açıkçası bu noktadan sonra Nurbanu hanım ın tüm iyi niyetli yaklaşımları da beni bu servis ile muhatap etmeye yetmeyecektir. Ben zaten kendi imkanlarımla aracımın yanlış yapılan kısımlarını düzelttirdim.
Kendimi bundan daha iyi ifade edemeyeceğimi düşünüyorum. Sorunum aracıma yapılanan yanlış müdahalenin dışında bana yapılan şeylerdir. Dün KIA MOTORS ve Çelik Motor a mail ile konuyu ayrıntılı olarak izah ettim. Bugün ayrıca Çelik Motoru arayarak şikayet formu oluşturdum.

Tüm bu girişimlerimden sonra bir sonuç çıkmazsa ben de sizler gibi susup kaderime razı olacağım. Bu ülke gerçeklerini de tekrar hep birlikte hatırlamış olacağız.

Teşekkürler.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Ynt: Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Tüm bu girişimlerimden sonra bir sonuç çıkmazsa ben de sizler gibi susup kaderime razı olacağım. Bu ülke gerçeklerini de tekrar hep birlikte hatırlamış olacağız.

Teşekkürler.
Haksızlık yapıyorsunuz, bizler susup kaderimize razı olmuyoruz.
Size başından beri yerden göge haklı olduğunuzu, şikayetçi olmanızı da söylüyoruz. İşin ilginç tarafı karşı tarafta hakkınızı arayın, şikayetçi olun ama bize bir şans verin hatamızı düzeltelim diyor.
Siz net olarak ne istediğinizi yazar mısınız? Biz anlayamadık da.
 

yasinyilmaz

New member
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
65
Tepkime puanı
14
Puanları
0
Yaş
33
Konum
İstanbul/Beykoz
Arkadaşlar Selam,

Öncelikle problem yaşayan herkese çok geçmiş olsun. Burada kimse problem yaşamadığı sürece servise gitme gereği duymuyor. hepimiz bir sorunumuz olduğunda servislerin kapısını aşındırıyoruz. Konu servis hakkındaki şahsi görüşümü belirtmek gerekirse, ben defalarca Erbek otomotivden hizmet aldım. Daha Nurbanu hanımı tanımıyorken de çok güzel hizmet aldım ve hiçbir problem yaşamadım. Öncelikle Erbek otomotivde tek söz sahibi Nurbanu hanım değil. Zaten orada bulunup kendisini tanıyan ve forum sitemizde olabildiğince zaman geçiren faal üyelerimiz kendisinin bize çok fazla yardımcı olduğu için bizim için oradaki ilgili arkadaşımız konumuna geldiğini zaten bilecektir. Evet, servisin hatası aşikâr . İhmalkarlık olmuş. Bu takılmayan KIA logosu dışında bir bijon, vida vs. bir şey de olabilirdi. İşletmelerin daha iyi hizmet vermelerinin, biz müşterilerin bu gibi durumlardaki servislere ve ilgili mercilere olan geri bildirimlerimize, yapıcı, olumlu ve çözüm odaklı yaklaşımları ile olabileceğinin kanısındayım. Siz haklı olarak mağduriyetinizi belirtmişsiniz. Gayet doğal. Servisin ve dolaylı olarak onların buradaki mevcut üyesi Nurbanu hanımın size olan yaklaşımı da gayet yapıcı ve çözüm odaklı. Kendilerinden yardım talep ettiğiniz takdir de yanlışın ivedilikle düzeltileceğinden şahsi olarak şüphem yok.

Tekrar geçmiş olsun. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim .
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Haksızlık yapıyorsunuz, bizler susup kaderimize razı olmuyoruz.
Size başından beri yerden göge haklı olduğunuzu, şikayetçi olmanızı da söylüyoruz. İşin ilginç tarafı karşı tarafta hakkınızı arayın, şikayetçi olun ama bize bir şans verin hatamızı düzeltelim diyor.
Siz net olarak ne istediğinizi yazar mısınız? Biz anlayamadık da.
Rasim bey forumda konu acmam icin bir istekte bulanmam gerekiyor mu ben bu konuyu anlayamadim hala.
Benim servisten bir beklentim yok. tekrar soyluyorum ben sikayet konusu actim ve bana yapilan haksizligi paylasmak istedim. Buraya kadar bir sikinti varmi ?
Tek istedigim kia motors un celik motora baski yapmasi ve erbek otoya en azindan bir uyari verilmesi bu konuda. Boylece belki de hayati onem arzeden parcalar kontrol edilmeden musterilere teslim edilmemis olur ve hicbirimizin istemeyecegi sonuclar dogmaz. Zaten bunlar da olmayacaksa yapilacak birsey yok.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Forumda konu açmak için istekte bulunmanız gerekmiyor. Konumuz da bu değil zaten.
Gerekli girişimlerde bulunmuşsunuz umarım iyi bir sonuç alırsınız, aldığınız sonucu konu açarak bize bildirirseniz seviniriz.
Konu yeterince tartışıldığı ve ilgili mercilere iletildiği için kilitlenmiştir.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Can hocam,
benim servisten hiçbir beklentim yok, daha önceki mesajlarımda da bilgisini paylaştım. Maddi beklentim de yok ayrıca aracta oluşan hasar da umrumda değil. Bana karşı yapılan pişkinlikler ve lakayitlik beni bu noktaya getirdi. Açıkçası bu noktadan sonra Nurbanu hanım ın tüm iyi niyetli yaklaşımları da beni bu servis ile muhatap etmeye yetmeyecektir. Ben zaten kendi imkanlarımla aracımın yanlış yapılan kısımlarını düzelttirdim.
Kendimi bundan daha iyi ifade edemeyeceğimi düşünüyorum. Sorunum aracıma yapılanan yanlış müdahalenin dışında bana yapılan şeylerdir. Dün KIA MOTORS ve Çelik Motor a mail ile konuyu ayrıntılı olarak izah ettim. Bugün ayrıca Çelik Motoru arayarak şikayet formu oluşturdum.

Tüm bu girişimlerimden sonra bir sonuç çıkmazsa ben de sizler gibi susup kaderime razı olacağım. Bu ülke gerçeklerini de tekrar hep birlikte hatırlamış olacağız.

Teşekkürler.
Susup kaderimize razı olsaydık, fren problemi için Kore'den mühendis getirtmezdik.. Ben şahsen bu konu ile alakalı Çelik Motor ile irtibata geçtim, ö dönem de Kia kullanmıyordum, bunun da altını çizmek isterim.

Konuyu açmak ile doğru bir harekt yaptığınızı da söyleyebilirm. Herkesin bilmesinde fayda var bu konuları, benim tek dediğim, kişlere ya da kurumlara her zaman bir şans daha verilmesidir. Tabi şans verip vermemek sizin elinizde, hiç birimiz neden şans vermediniz diye sizi suçlayamayız.. Ben sadece kendim ne yapacağım veya yaparım konusunda yorum yapmışım gibi kabul edin.

Şikayetinizin sonuçlarını bize de konu açarak bildirirseniz çok seviniriz..

Konu kilitlenmiş.. O yüzden bana cevap yazamazsınız ama isterseniz ÖM atabilirsiniz..

Saygılar....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst