Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Kia Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Arkadaşlar öncelikle herkese kazasız sürüşler diliyorum, inanın ufakta olsa büyükte olsa kazaya karıştıysanız ve bu sorunu servis ile çözmek istiyorsanız Allah yardımcınız olsun.









31 ekim cuma günü e-5 te seyir halinde seyrederken yağmurlu havada kamyon aracımın arkasından çarptı. Kazayı çok uzatmak istemiyorum.
Neyse Erbek otoya geçtiğimiz cumartesi aracımı bıraktım. aracın bagaj kapağında göçük ve tamponunda ufak hasar vardı. Sigorta şirketi boya ve onarım vermiş. Yaklaşık 4 gün aracım serviste kaldı ve perşembe akşamı getirip bana teslim edildi.

Mağduriyetim de buradan sonra başladı zaten.

Aracı servis elemanı getirdi ve bir baktım bagaj kapağında kia logosu, ceed ve crdi amblemleri takılmamış. Nerede bunlar dedim, arkadaş " varmıydı dedi"?

Kia logosunun bu araçta olduğuna ikna ettikten sonra Erbek hasar uzmanı Çiğdem hanımı aradı. Daha sonra telefonu bana verdi. Çiğdem hanım gayet rahat şekilde bu tarz durumların olabileceğini belirtti(!) Serviste sürekli karşılaşılabilen bir durummuş gibi kapaktaki logoların neden kontrol edilmediğini sordum. Unutulmuştur dedi. Sinirlenmemek için kendimi zor tuttum çünkü şaşırmıştım bu tarz bir durum ilk kez başıma geldi. Haftasonu getirin logoyu takalım dediler. Benim hiçbir işim yokmuş gibi gereksiz ve saçma bir sebep yüzünden tekrar servise gitmek zorunda kaldım.
Keşke sorunlar bununla bitseydi...



Göçük sol farın uç kısmına kadar uzanıyordu ve burada da hasar vardı. Teslim ederken özellikle bu bölümü göstermeme rağmen o hasar düzeltilmemiş. Bagajın ortasındaki hasar düzeltilip teslim edildi. Neden böyle oldu diyorum, ses yok. Yine normal bir durum olarak karşılandı. Delirmek üzereyim, hiç konuşmadım çünkü konuşursam ağır konuşacaktım. Aracı bırakın tekrar boyayalım dediler. Güzel kardeşim benim aracım deneme tahtası mı? 2 gün önce boyanan araç tekrar boyanır mı? Bu nasıl bir pişkinlik? Kesinlikle hiçbirşey yapmayın sadece logoyu takın ben gidiyorum başka bir ustada yaptıracağım o kısmı dedim ve çıktım. Yine herşey normal(!)



Usta(!) boyacı arkadaş kendince araca pasta yapmış. Aracın heryeri pasta lekesi içinde. Birkaç kenar bölümüne polisaj makinasını dikkatsiz kullandığı için astara kadar boyasını almış, ve hala pişkinlik devam ediyor sanki hiçbirşey yokmuş gibi. Yeni boyanmış aracın bagaj kapağı ve tamponu çizikler içerisinde, ilk kez böyle birşeyle karşılaştım.







Resimlerden de gayet açık ve net gözüken durum beni çok üzdü ve asla asla bu servise tekrar uğramayacağım.
Çelik motoru aradım hemen fakat haftasonu çalışmıyorlar. Pazartesi günü ilk işim çelik motoru aramak ve mağduriyetimi en sert şekilde dile getirmek olacak. Ayrıca Kia Korea merkezine de detaylı şekilde, görsellerle birlikte bir mail atacağım. İşin takibinde olmaları için elimden geleni yapacağım.

Çelik motordan bir şey çıkacağını sanmıyorum ancak Kia merkezden müşteri memnuniyeti adına bir adım atılacağını düşünüyorum.

Size tavsiyem bu tarz küçük kazalarda lütfen kasap servisleri kullanmayın, iyi bir usta ile sorunuzu çözün.

Bana çok büyük ders oldu.
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
çok geçmiş olsun, maduriyet belli ki kanıtsanmış bu ülkede..bu hemen hemen her hizmet sektöründe böyle ve herkes denk gelmiştir sanırım, bu manadada geçmiş olsun..aracın kaza sonrası fotoğraflarıda paylaşsanız kafadaki soru işaretleride kalkardı aslında..ben son halinden çok servise girmeden önceki fotoğrafları merak ediyorum varsa elinizde paylaşın lütfen..saygılar..
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
çok geçmiş olsun, maduriyet belli ki kanıtsanmış bu ülkede..bu hemen hemen her hizmet sektöründe böyle ve herkes denk gelmiştir sanırım, bu manadada geçmiş olsun..aracın kaza sonrası fotoğraflarıda paylaşsanız kafadaki soru işaretleride kalkardı aslında..ben son halinden çok servise girmeden önceki fotoğrafları merak ediyorum varsa elinizde paylaşın lütfen..saygılar..
Kaza resimlerini de ekledim ilk mesajıma. Zaten çelik motordan bir şey çıkacağını hiç düşünmüyorum. Kia merkezden beklentim var. Mağdurum ve bu işin peşini kolay kolay bırakmayacağım.
 

dellobaltino

New member
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
361
Tepkime puanı
52
Puanları
0
Yaş
44
aracı logosuz teslim etmeleri gerçekten enteresan farkedilmicek bişey değil. ayrıca ben öyle berbat bi pasta cila görmedim. bu durumu not ettim.
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
sadık bey, kasko boyama verdiyse bagaj kapağının hepsi boyanır zaten, bunlar sadece göçüğümü boyamışlar..? hasar ufak ama mide bulandırıyor böyle hizmet..araçlar gerçekten kaliteli ama maalesef türk işçiliği hizmet anlamında çok geride..servisler böyle davranarak müşterileri kaybediyor, hatta artık bu gibi durumlar kulaktan kulağa değil forumlarda paylaşılıyor ve bunun farkında değiller hala, potansiyel alıcılarıda kaybediyorlar..tekrar geçmiş olsun..
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Ynt: Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Öncelikle geçmiş olsun.
Basit bir işlem ancak bu kadar berbat edilebilirdi. Bu tamamen ciddiyetsizlik göstergesi.
Burada Erbeki temsil eden arkadaş ne kadar Erbeki tanıtmaya, iyi ilişkiler kurmaya çalışsa da, ekibin geri kalanı da Erbekin İmajını yerle bir etmek için bir o kadar çaba gösteriyor.
Sizinle kurdukları diyaloga bir şey demek istemiyorum. Sadece terbiyesizlik demekle yetiniyorum.
Günümüzde halkla ilişkiler diye bir kavram varken, bunlar daha hala biraz eli ayağı düzgün diye insan ilişkilerinden bihaber insanları müşterinin karşısına dikiyorlar.
Yazılacak çok şey var ama önemli olan Erbek temsilcisi gelip olayı nasıl düzeltecek merak ediyorum.
 

brkrhn61

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
249
Tepkime puanı
31
Puanları
28
Konu ile ilgili nurbanu hanım açıklama yapacaktır kesinlikle.
 

feyyaz34

New member
Katılım
31 Ağu 2014
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Gecmis olsun Buna benzer bir durumla opel aracimla serviste karsilasmistim Cok acemice hatalar vardi ogun anladim ki Hasari servis de yaptirmak mantikli degil cunku disarda cok daha temiz duzgun is yapan ustalar var zaten iyi usta serviste maasla calismaz gider kendine yer acar
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Nurbanu Hanım'ın tüm iyi niyetine karşılık sanırım yine eski yetkili servise döneceğim görünüyor.
Önce Ömer Bey'in üslubu hakkındaki şikayet şimdide bu boya ustasının işbilmezliği.
Tamir sonrası ilk fotoğrafta bile pasta çizgileri o kadar belirgin ki...
Neyse tekrar geçmiş olsun.
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Öncelikle merhabalar,
Bugün Sadık Bey'le konustuk fakat bu konuda öncelikle gerçekten çok çok özür diliyorum kendisinden.
Logolarla ilgili durum su; aynı araçtan kırmızı renk tampondan hasarlı bir araç vardı ve onun logoları takılmayacaktı, aşağıda ki arkadaşlar Araçları karıştırmış, yukarıda ki arkadaşım ise kontrolünü düzgün yapmamış tabiki bu bir savunma degil sadece açıklama kesinlikle savunmuyorum kendilerini ve gerekli konuşmayı yaptığımından emin olabilirsiniz. Onarıma gelince ise; samimiyetle söylüyorum boyacımız gercekten iyi bir boyacıdır (pasta-cilayı biraz hızlı yaptıgı doğrudur) buda bir savunma degil bende Kia kullanıyorum bildiginiz üzere ve ondan baskasına aracımı boyatmam hatta cogu arkadasım farklı markada olsa bizim sirkette aracını yaptırdı cok memnun kalmışlardı fakat bu araca gelince nasıl böyle hatalar yapıldı gercekten bende anlayamadım, tüm samimiyetimle söylüyorum ilk defa böyle bir seyle karşılaşıyorum ben.
Tekrar boyama konusuna gelince de;
Gerek Ömer bey olsun, gerek Çiğdem hanım, gerekse de ben gerçekten ne kadar inandırabilirim bilmiyorum ama çok uzulduk böyle seyler insani araçtan bile soğutuyor farkındayım. Bugün Sadık beyle bende konuştum sadece hatamızı düzeltmek istiyoruz daha sonra bir daha gelmeyebilirsiniz tabiki istediğiniz gibi şikayette edebilirsiniz en doğal hakkınız bana olsa bende ederdim ama kendi adıma hatamı düzeltmek istiyorum, dilediğiniz gibi size de söyledim işlemi bitene kadar benim şahsi aracımı alıp kullanabilirsiniz birebir aynısıdır ama hatamızı düzelttirmeme izin verin ?
Tekrardan çok çok özür diliyorum ben.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Logo konusunda kontrol edilmemiş diyorsunuz, zaten asıl sorunumuz bu; aracın hiçbir şekilde kontrol edilmemesi.
Boya konusunda boyacımız iyidir ama pastayı hızlı yapmış doğrudur diyorsunuz, yine asıl mesele pastanın aracın diğer boyalı kısımlarını mahvetmesi, ayrıca yeni boyanan bagaj kapağının ve tamponun çizikler içinde olması da kendi savunmasını doğrular cinsten.
Tekrar boyanma konusuna gelince, ben bu hatayı bir kez yaparım. Benim aracım deneme tahtası değil. Aracımı çok seviyorum ancak size tekrar emanet etmek gibi akıl tutulması yaşayamam.
Elbette ilgili birimlere sonuna kadar şikayetimi yapacağım bundan emin olabilirsiniz.

Konu hata yapılmasından çok hatanın örtbas edilmeye çalışılması, servise böyle bir araçla geliyorum, daha öncesinde telefonda tepkimi göstermişim ancak sizler konunun küçük bir meseleden ibaret olduğunu doğrularcasına davranışlarda bulunuyorsunuz.

Tüm bu olanlara rağmen hasar uzmanınızın öylesine rahat davranışları beni bir hayli germiş durumda.
 

brkrhn61

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
249
Tepkime puanı
31
Puanları
28
Gerilmemek gerek bence. Tabiki kişiden kişiye değişir ancak ben çok memnunum erbek otomotivin ilgisinden. Ayrıca forumdan geldim diye bildiriyor olsaydınız keşke. Evet belli ki hata var ancak hepimiz hata yapabiliriz sonuçta hatalar insanlar için.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Gerilmemek gerek bence. Tabiki kişiden kişiye değişir ancak ben çok memnunum erbek otomotivin ilgisinden. Ayrıca forumdan geldim diye bildiriyor olsaydınız keşke. Evet belli ki hata var ancak hepimiz hata yapabiliriz sonuçta hatalar insanlar için.
Umuyorum siz de basit bir kaza sonucu basit bir hasarın bu denli berbat edildiği bir durumla karşılaşmazsınız. Konu hata yapılması değil zaten belirttim tekrar aynı şeyleri tekrarlamak istemiyorum. Ben de şu ana kadar bakımlarımı erbek oto dan yaptırdım ancak bir süre sonra kalite düşebiliyor demekki, ülkemizin genel durumu bu şekilde.

Ben erbek'in aracıma uyguladığı yanlış işlemlerden dolayı hem manevi olarak yıprandım hem de yanlışlarını düzelttirmek için küçümsenmeyecek miktarda maddi zarara uğradım.

Nurbanu hanım da dediği gibi istediğim yere şikayet edebilirim nasıl olsa Çelik motor gibi özensiz bir firma var karşımızda. Ama ben bunu Çelik motor ile halledemeyeceğimi biliyorum. Kore merkezi ile gerekirse telefonda da görüşeceğim.

 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Ben yazımda da belirttiğim gibi kesinlikle hatanın üzerini örtmeye çalışmıyorum, düzeltmeye çalışıyorum bunu tekrar söylemek istedim [MENTION=933]sadik170[/MENTION]
Tekrardan özür dilerim ben firma adına ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum söylediğim gibi gerçekten. Basite indirgemiyorum bu konuyu hiç bir sekilde bundan da emin olabilirsiniz. Manevi yipranmanizdan dolayı sizden sadece özür dileyebiliyorum, maddi yıpranma icinde yalnızca bir şans daha talep ediyorum açıkcası ben o aracın sizin oldugunu dahi bilmiyordum buradan birisine ait olduğunu yani kesinlikle deneme tahtası olarak değil hatamızı düzeltmek olarak görürseniz ben sizden geri dönüş bekliyorum.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Nurbanu hanım
ben küçük hesaplar peşinde olmadım hiçbir zaman. Eğer o şekilde olsaydım bugün aracımı başka bir yere tamir için bırakmazdım. Buraya gelir yazımı yazar sizden özür bekler sonra aracımı size getirip hataların düzeltilmesini sağlardım. Ancak siz benim amacımı anlayamamışsınız hala.
Benim burada konuyu açmamın sebebi insanların yapılan yanlışları görmesi ve bilinçli her insan gibi hakkımı sonuna kadar arayacağımı paylaşmak istememdir.
Sizinle daha fazla kişiselleştirmek istemiyorum meseleyi. Ben gerekli mecralara şikayetimi yapacağım siz de gerekli savunmanızı ilgili mecralara yaparsınız.
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Ben size böyle bir hissiyat vermek istemedim yazılarımda, insanlar tabiki yanlışları görsün buna bir itirazım yok benim yalnızca size açıklama yapmak istemiştim başka yere götürdüğünüzüde anlamadım hala hata düzeltme peşindeydim kusura bakmayın şimdi anladım başka yere götürdüğünüzü.
Tekrardan özür diliyorum ben iyi akşamlar. [MENTION=933]sadik170[/MENTION]
 

16ceed35

New member
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
80
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Yaş
41
geçmiş olsun sadık bey,Allah daha kötüsünden saklasın
 

wrc1-f1

New member
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
21
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Arkadaşlar yıllar önce Fiat Marea almıştım. Aracıma yandan acemi bir sürücü çarpmıştı. Sağ iki kapı hasarlıydı. Tofaş servisi aracımı rezil etmişti. Sonra sanayi çarşısından bir kaporta ustasını aradım. Yanında birde boyacı ile servise geldiler. Yıllardır unutamadığım bir diyalog yaşadım. Servisteki elemanlar gelen ustaların elini öperek ustam hoş geldin dediler. İçlerinden biri onlar bizim ustamız , aracını onlara yaptır abi dedi. Motor olsa tamam ama boya ve kaporta zanaatkarlık ister. Bu işler serviste olmaz dedi. Biraz ustalık öğrenen ve para bulan dükkan açar buralarda sürünmez dedi. O ustalar aracımı 3 günde orijinali gibi yapmışlardı . Hemde yarı maliyetle. Kıssadan hisse :)
 

atalay83

New member
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
90
Tepkime puanı
5
Puanları
0
Yaş
40
Ben yazımda da belirttiğim gibi kesinlikle hatanın üzerini örtmeye çalışmıyorum, düzeltmeye çalışıyorum bunu tekrar söylemek istedim @sadik170
Tekrardan özür dilerim ben firma adına ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum söylediğim gibi gerçekten. Basite indirgemiyorum bu konuyu hiç bir sekilde bundan da emin olabilirsiniz. Manevi yipranmanizdan dolayı sizden sadece özür dileyebiliyorum, maddi yıpranma icinde yalnızca bir şans daha talep ediyorum açıkcası ben o aracın sizin oldugunu dahi bilmiyordum buradan birisine ait olduğunu yani kesinlikle deneme tahtası olarak değil hatamızı düzeltmek olarak görürseniz ben sizden geri dönüş bekliyorum.
Sadık bey;

Öncelikle geçmiş olsun,haklısınız ve hakkınızı aramanız gerekir.Özellikle pasta cila yapacağım diye araca verdikleri zarar asla kabul edilmez.Asıl sizi asıl kızdıran firmanın pişkinliği,en başta meseleye Nurbanu hanım gibi yaklaşsalar belki buraya yazmayacaktınız bile.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst