Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omurkadir

New member
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
2,360
Tepkime puanı
147
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
ist.
dostum geçmiş olsun.
insan bu şekilde onarıp teslim etmeye utanır kör mü yaptı bu işlemleri?
sinek küçük mide bulandırır ne kadar acemi işi bir yer olduğunu gördük buranın da maalesef...
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Sadık bey;

Öncelikle geçmiş olsun,haklısınız ve hakkınızı aramanız gerekir.Özellikle pasta cila yapacağım diye araca verdikleri zarar asla kabul edilmez.Asıl sizi asıl kızdıran firmanın pişkinliği,en başta meseleye Nurbanu hanım gibi yaklaşsalar belki buraya yazmayacaktınız bile.
Teşekkürler Atalay bey,
elbette hakkımı sonuna kadar arayacağım. Yazdıklarımı az da olsa anlayanlar burada mağdur edebiyatı yapmadığımı görecektir. Araçlarımıza değer veriyoruz, detailing yaptırıyoruz fakat amacı sorun çözmek olan bir yerde ufak bir kaza sonucu bu tarz sorunlar yaşadığımızda sesimizi duyuramayacaksak kalite dediğimiz olgu hiçbir zaman gelişmez bu ülkede. Bugün servis örneği yarın başka bir konu olabilir. İşin özü kimsenin hakkını yememek ve kendi hakkını da yedirmemektir.

dostum geçmiş olsun.
insan bu şekilde onarıp teslim etmeye utanır kör mü yaptı bu işlemleri?
sinek küçük mide bulandırır ne kadar acemi işi bir yer olduğunu gördük buranın da maalesef...
İnanın pasta ciladan sonraki hali içler acısı. Ben 2 sene kullandım aracımı. 2 günde bagaj ve tamponda oluşan hareleri ben yapamadım bu süreçte. Ustanın(!) yeni boyanmış aracı nasıl bu şekilde kılcal çiziklerle doldurduğunu çok merak ediyorum.
Aracımı servisten alel acele çıkardım, başka bir işlem yapmalarına izin vermeden işini çok iyi yapan bir detailing dükkanına aracımı bıraktım. Oradaki arkadaş bagaj ve tamponun yeni boyandığına inanmadı. Bulaşık süngerinin yeşil tarafı ile yıkadığımı düşündü aracı. Başıma gelenleri anlattıktan sonra bu kadar küçük bir hasarın nasıl böyle kötü bir finish ortaya çıkardığını o da çözemedi. Düşünün artık işin vehametini.
Serviste polisajla yakılan 5-6 civarında yer var. mağlesef rötuş işlemleri yapılacak ve araca komple polisaj ve glaze uygulanacak.
Bu hafta benim yanıma kar kalan cebimden çıkan ekstra ücret ve bol bol sinir harbi oldu. Ama bu işin peşini asla bırakmayacağım.
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Hakkınızı aramanız kadar onurlu bir durum yok. Moralinizi bozmak istemem ama Türkiye'de adaletmi var?
Kia motorun size söyleyeceği en fazla aracınızı onaralım olur? Sizin bu konudaki beklentiniz nedir?

Ben Koç firmasında çalışıyorum. Arkadaşım indirimli sıfır Ford c max satın aldı. Altı aylık bir kullanımdan sonra aracın yolcu kapısının alt iç kısmının boyanmadığını, unutulduğunu farketti.
Sonuç : Getir boyayalım. :D
 

43YD620

New member
Katılım
21 Eki 2013
Mesajlar
607
Tepkime puanı
61
Puanları
0
Yaş
44
Geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın
 

atalay83

New member
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
90
Tepkime puanı
5
Puanları
0
Yaş
40
Hakkınızı aramanız kadar onurlu bir durum yok. Moralinizi bozmak istemem ama Türkiye'de adaletmi var?
Kia motorun size söyleyeceği en fazla aracınızı onaralım olur? Sizin bu konudaki beklentiniz nedir?

Ben Koç firmasında çalışıyorum. Arkadaşım indirimli sıfır Ford c max satın aldı. Altı aylık bir kullanımdan sonra aracın yolcu kapısının alt iç kısmının boyanmadığını, unutulduğunu farketti.
Sonuç : Getir boyayalım. :D
Ama şikayet ettiği yer KIA MOTORS olacağı için bence sesini duyuracaktır.KIA gelişen ve müşteri memnuniyetine önem veren bir marka.Eğer şikayeti görmezden gelirse uzun vadede kendisi kaybeder.Biz KIA'yı maksimum müşteri memnuniyetini amaçladığını düşündüğümüz için de tercih ediyoruz.
Diğer taraftan çelik motor'un bu işi çok önemseyeceğini zannetmiyorum :(
 

unalks

New member
Katılım
6 Eki 2014
Mesajlar
404
Tepkime puanı
13
Puanları
0
geçmiş olsun. gerçekten şu resimlere bakıp ben bile iç çektiysem sizin durumunuzu düşünemiyorum. zaten araba hasar almış bunun moral bozukluğu üstüne bu yapılanlar tuz biber olmuş resmen. genel olarak zaten ülkemizde kim hak ettiği yerde işinin ehliki. umarım bu yaşanılan tekrar yaşanılmaz herkese kazasız belasız sürüşler.
 

serkanedirne

New member
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
62
Tepkime puanı
14
Puanları
0
Yaş
43
arkadasım cok gecmis olsun, servisin bu bastansavma ve lakayit iş politikası asla kabul edilemez. Herkes hakettiği cezayı çekmesi gerek. biz ne zorluklarla araba sahibi oluyoruz.kimse kusura bakmasın, kendini usta zanneden adamların elinde oyuncak olamayız. sonuna kadar hakkınızı arayın, çelik motordan herhangi bişey beklemek zor, muhtemelen alakasız kalacaklar, ama yılmayın bence bu işi yargıya kadar tasıyın.
 

pepe

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
511
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yaş
38
Sadık hocam öncelikle çok geçmiş olsun...Allah cana vereceğine mala versin diyoruz ama kaza sonrası güvenerek teslim ettiğimiz servisin göz göre göre aracın durumunu getirdiği bu hâli görünce insanın midesi bulanıyor açıkçası...


Nurbanu hanım çok iyi bir insan ve çok iyi niyetli ama onun tüm iyi niyetine rağmen ben de çok memnun ayrılmadım servisten...keşke bu hizmet bilinci tüm servis elemanlarına aşılanabilse
 

brkrhn61

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
249
Tepkime puanı
31
Puanları
28
Elbette hata yapılabilir hepimiz bu kadar kötümser bakmamaliyiz. Nurbanu hanım son derece yardımcı olmaya çalışan bi arkadaşımız. Çözüm olarak tekrar onarım yapmak istemesi gayet normal. Ancak sizde doğal olarak bir daha aracınızı erbek otomotive vermekten çekiniyorsunuz. Bence bi orta yol bulunmalı ve sizin mağduriyetiniz giderilmelidir
 

dellobaltino

New member
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
361
Tepkime puanı
52
Puanları
0
Yaş
44
o pasta cilayı kim yaptıysa bu işi bıraksın bir daha pasta cila yapmasın bence
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Teşekkür ederim, bir dahaki sefere aracın hep basında olacağımdan emin olabilirsiniz. [MENTION=1764]pepe[/MENTION]
Teşekkür ederim güzel düşünce icin ☺ [MENTION=1767]brkrhn61[/MENTION]

Kendisine uyarı verilicektir bu konuda [MENTION=1354]dellobaltino[/MENTION]
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Elbette hata yapılabilir hepimiz bu kadar kötümser bakmamaliyiz. Nurbanu hanım son derece yardımcı olmaya çalışan bi arkadaşımız. Çözüm olarak tekrar onarım yapmak istemesi gayet normal. Ancak sizde doğal olarak bir daha aracınızı erbek otomotive vermekten çekiniyorsunuz. Bence bi orta yol bulunmalı ve sizin mağduriyetiniz giderilmelidir
Erbek oto ile bağlantınız nedir bilmiyorum. Ben konuda açıkça belirttim. Bu servisten bir beklentim yok ancak şikayet etmek en doğal hakkım. Orta yoldan kastınız nedir? Aracımın 2 gün önce boyanan parçalarının tekrar boyanması mı? Yoksa pasta ile yanan boyadan arta kalan sağlam kısımların da pasta ile tekrar yakılması mı? Ya da unutulan logolar dışında aracın kritik parçalarının montajının yapılmadan teslim edilmesi gibi mi?
Ben yarın gerekli işlemleri başlatacağım her alanda. Israrla belirttiğim gibi bu meselenin peşini de bırakmayacağım. Kia Motors un da müşterisinin arkasında ne kadar durabildiğini de test etmiş olacağız. Benim bu alandaki mücadelemin aslında müşterilerin menfaatine olabilecek sonuçlar ortaya çıkaracağını idrak edebilecek arkadaşlarımız elbette içimizde fazlaca mevcut.
Umarım servis hakkındaki olumlu yorumlarınız ileride aleyhinize oluşabilecek servis kaynaklı bir sorun nedeniyle değişmez.
 

brkrhn61

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
249
Tepkime puanı
31
Puanları
28
Orta yolu ben bilemem ancak siz ve servis yönetimi ile aranızda karar vereceğiniz bi durum. Benim servisle hiç bir bağım yok sadece bende sizin gibi musteriyim. Kaç kez gittiysem sorunsuz bi şekilde çıktım servisten ve bana vaad edilenin fazlası yapılmıştı aracima. Onun için orta yolun bulunmasını istiyorum. Ancak anladığım kadarıyla siz bayaa kizginsiniz ve haklısınız bende benzer bir sıkıntı ile 45 gündür başka bir servisten parça bekliyorum inanın can sıkıyor.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Sadık hocam öncelikle çok geçmiş olsun...Allah cana vereceğine mala versin diyoruz ama kaza sonrası güvenerek teslim ettiğimiz servisin göz göre göre aracın durumunu getirdiği bu hâli görünce insanın midesi bulanıyor açıkçası...


Nurbanu hanım çok iyi bir insan ve çok iyi niyetli ama onun tüm iyi niyetine rağmen ben de çok memnun ayrılmadım servisten...keşke bu hizmet bilinci tüm servis elemanlarına aşılanabilse
Basimiza gelen her olumsuz durumu elbette burada yazmiyoruz. benimde daha once erbek oto da xenon montajinda sorunlarim oldu yine can sikan durumlar yasadim o zaman Semih bey calisiyordu Erbek otoda. Bir sekilde sorunu cozduk ve ben bakimlarimi da surekli bu serviste yaptirdim.
Ancak geldigimiz su durum hatadan daha ote bir durum. lakayitlik hat safhada ve yapilan yanlis durumu ilk etapta cozmek yerine normal karsilanmasi bana art niyet sezdirdi. Yapilan islemlerin bana yanlis aksettirilmesi de mevcut. ilk aradigimda baska bir arkadas tampon degisimi verdigini soyluyor ancak hasar uzmani tampon boyama yapilacagini soyluyor.Bu hususta da bir usulsuzluk var mi arastiracagim. Elbette bu noktadan sonra hata hataliktan cikip musteriye karsi yapilan yanlis aciga vuruyor.
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
36
Konum
istanbul
çok çok geçmiş olsun, ne yazık ki servisten sonra arayıp servisimize 1 ile 10 arasında puan veriniz diyerek kalite yönetimi olmuyor. Sen son kontrolü yapma bir de pişkinlik yap...

Servislerde şimdiye kadar ufak tefek sorunlar yaşamadım değil, çaresi basit aslında ben aracımın başında sürekli duruyorum, genellikle bekleme salonumuz var diyenleride duymamazlıktan geliyorum yapılan işlemi göreceğim arkadaş, senin kalite kontrolün gelişmemiş ki işi tamamen sana bırakayım ben...

Kaç kere sıkılmamış bijonlarla araç teslim aldım ben vs. vs. bu tarz dikkatsizlikle tahamul edilemez. Balata değiştirirken kaliper contasını takma bakalım ne oluyor? o zaman da aaa bizim usta kontrol etmemiş ya sorun değil zaten söför kamyonun altına girip ölmüş mü diyeceğiz servis olarak :)

bir sorun varsa kaynağında çözelim, yeni baştan özellikle kontrol mekanizmasının değiştirilmesi gerekmektedir.

Çelik motor yatırımını yapıyor, servislerin kalite sertifikaları var yönetim için SAP ye geçildi. Sonuç daha son kontrolü yapamıyoruz ki biz...
 

dellobaltino

New member
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
361
Tepkime puanı
52
Puanları
0
Yaş
44
Abi mutlaka tanıdığın iyi bir usta,iyi bir doktor,iyi bir avukat olacak bu memlekette. çünkü kurumsal kalite bizim memlekette pek bulunan bir şey değil. benim arkadaş acıbademde ameliyat oldu perişan ettiler. baksan türkiyenin en iyi hastanelerinden biri. kaliteli görünen bi servise gidersin usta beceriksizin tekidir. sanayide dandik görünen bi tamirhaneye gidersin adam işinin erbabıdır. yani tanıyacaksın bileceksin ki bu doktor iyidir bu usta iyidir. yoksa başka türlüsü artık şansına
 

tarum

New member
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
90
Tepkime puanı
9
Puanları
0
Yaş
38
Çok Geçmiş olsn.
 

leonine25

Active member
Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
313
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Yaş
43
Konum
PENDİK
Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun.Hem kaza için hemde serviste yaşadıkların için...

Erberk otonun şu dakikadan sonra yapması gereken tek şey aracını yaptıracağın firmanın faturasını üstlenmesidir.

Bende çelik jantlardaki boyaların kabarması sebebiyle aracı verdim erberk otomotive. Garantiten hallettiler. Ancak çok kötü olmasa da boyasından çok memnun kalmadım. jant sonunda çok sırıtmıyor diyerek kabul ettim. Asıl problem bundan sonra başladı. Araca bir bindim direksiyonu sola doğru hafif yamuk.ve yolda giderken sola dogru zorlamaya başladı. Otobanda falan direksiyonu bıraktığımda stabil duran arac artık yolda durmuyor azda olsa sola çekiyordu. Telefonla ilettim durumu erberk otoya. Getirin bakalım dediler. 2 hafta sonra götürdüm rot-balans yapıldı test ettik tamam dediler ancak halen sola doğru zorlama var kolum yoruluyor bazen hatta. Artık sorun lastiklerin ön arka yapılması mı, yönlerinin farklı takılması mı yada rotbalansın düzgün yapılmaması mı bilmiyorum ama direksiyon halen azda olsa sola doğru zorluyor. Bu durumu cerato aracımda tekkar otoda da yaşamıştım. Arabayı servise götürmeye korkar oldum...
 

ErkanKASIM

New member
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
303
Tepkime puanı
27
Puanları
0
Yaş
40
Hakkınızı aramanız kadar onurlu bir durum yok. Moralinizi bozmak istemem ama Türkiye'de adaletmi var?
Kia motorun size söyleyeceği en fazla aracınızı onaralım olur? Sizin bu konudaki beklentiniz nedir?

Ben Koç firmasında çalışıyorum. Arkadaşım indirimli sıfır Ford c max satın aldı. Altı aylık bir kullanımdan sonra aracın yolcu kapısının alt iç kısmının boyanmadığını, unutulduğunu farketti.
Sonuç : Getir boyayalım. :D
Sonuç bu adam birdaha erbek otomotive gitmeyecek, erbek 1 müşterisini daha kaybetti , damlaya damlaya göl oluyorsa , o gölde selde olur batarsın:) sular altında kalırsın bilmem anlatabildimmi
 

ErkanKASIM

New member
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
303
Tepkime puanı
27
Puanları
0
Yaş
40
Bu arada inş mustafa koçta batar inş , allah yedirmez boğazında düğümlenir inş. İnsanların hakkını yiyen bir firma sahibi ve firma ,allah en kısa zamanda ters tepetaklak eder inş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst