ErbekOtomotiv
New member
- Katılım
- 16 Eyl 2014
- Mesajlar
- 250
- Tepkime puanı
- 100
- Puanları
- 0
Bu yazdigimi silebilir misiniz, cevap vermek istemistim de vazgeçtim. [MENTION=214]rayen[/MENTION]
Yazdıklarınız tam olarak anlayamadım? şikayet için mi üye olmuşum? Ben foruma ilk üye olan kişilerdenim, üyelik tarihimi iyi kontrol edin. Yeni ceed leri alan ilk kişilerdenim ayrıca.yazmayayım diyorum ama ... !!!
yaşamış olduğunuz olay üzücü can sıkıcı moral bozucu , doğru...
dikkatlice yazılarınızı okudum ve hep bir suçlama içerisindesiniz. Neden ?
sayfanızı inceliyorum, sadece şikayet için üye olmuşsunuz gibi geldi bana ... bunu da sorguluyorum.
insanlar çözüm yolları üretiyor, kabul etmiyorsunuz. hep bir gider hep bir pesimist yaklaşım.. bunu da anlamadık.
Erbek otomotiv olarak bakmıyorum ben bu tür olaylara... X bir firma olarak bakıyorum...
gecenlerde "bunu foruma yazmadım" aracımı soydular şirketin önünde... cam bulunamadı kasko salak saçma işler yaptı ama hiç bir sorumluluğu olmadığı halde Erbek Oto. ve Çalışanları tüm bir Cuma gününü aracın camı için uğraştılar. (burada sonuç önemli değil camın takılıp takılmaması değil, hizmet ve Çaba)
ben bu konunun neden bu kadar uzadığını da bilemedim.
Yazdıklarınız tam olarak anlayamadım? şikayet için mi üye olmuşum? Ben foruma ilk üye olan kişilerdenim, üyelik tarihimi iyi kontrol edin. Yeni ceed leri alan ilk kişilerdenim ayrıca.
Kusura bakmayın servislerden iyi muamele göreceğiz, biraz da indirim alacağız diye şakşaklayamam. Ben belirli miktar ödeme yapıyor ve karşılığında bir hizmet alıyorum. Bu hizmetin tam olmasını isterim.
Ya da şöyle bakalım konuya; bu firma, sigorta şirketinden onarım ve işçilik karşılığı ciddi bir ödeme alacak, bunu fatura edecek sigorta şirketine. Karşılığında yaptığı nedir? Bana ekstra masraf açmak mı? Arabamın boya değmemiş bölümlerinden boya sıyırmak mı? Boyanan bagaj kapağı ve tamponun çizikler içinde kalması mı? Ya da 2 gün önce boyadığı kısmı tekrar boyamak istemesi mi?
Ortada ciddi bir sorun var ve siz yazdıklarımda bunu göremiyorsanız size diyecek bir lafım yok. Benimle benzer şikayette birkaç arkadaşımız daha bu konuya yorum yazdı dikkatli okuyun lütfen.
Şu yazdıklarınızdan anladığım, biz müşteriler olarak kendi ayağımıza sıkıyoruz zaten. Sonra %100 müşteri memnuniyeti bekliyoruz, BOŞ!bende ortadan dalmak istemiyodum ama tamam bahaneler karışmış olabilir vs hepsini geçtim begenmek memnun kalmak zorunda degilsiniz.
1- park sensörünün içinde ve diger kosede kalan pastanın kalıntısı orda bişey yok yıkmada gidicek zaten.
2- hare gidermek yine zor bişey degil özenle yapılmıs pasta ve arkasında koruma vs.ile kullanımdan olusturdugnuz cizikler bile gider 0'dan güzel cıakr araba
3- deneme tahtası bidahamı onlara boyatcam diyorsunuz aracınza olan biten bişey yoki zımparalıcak boyyayı soyup bidaha boyucak /yada boya prosedür nasılsa oyle yapıcak. kotu yapmıslar düzeltmek istiyorlar ortalıgı velveleye veriyosunuz tamam haklısınızda. başka servise götürürseniz sizin o götürdügünüz begenmediginiz yeri düzeltmekle sorumlu degil muhtemelen yine pasta atıp yollıcaklar.
bırakın düzeltsinler dogrusu budur sşz yine nereye napıyosanız sikayetinizi edin ama ortadaki yanlısı düzeltmek baskasının degil erbekin görevi onuda kabul ediyorlar zaten.
4-bu yazdıgım sizden hariç.
kia servislerde dikkatimi cekti; nereye hayırdır diyen hiç olmadı aracın yanında dolasırken hatta komple iceriyi dolandım yanlıs yerden dönünce. bu yapılan işlemi göstermemek degil hem bizim hem onların güvenliği için kafanıza ordan bişey düşşe yada yağa basıp kaysanız servisin vay haline söyle dikkatsiz kia böyle kia olur ozamanda. bmw volvo peugeot hyundai seat audi ford fiat gibi cogu markaların hiç birinde bırakın aracın yanında dolasmayı servis kısmına ayagmı atamadım attırmazlar doğrusuda budur.
Olayı kişiselleştirmenin manası yok. Kimseden ahlak dersi alacak da değilim, sözlerimin arkasındayım. Kullandığım kelimleri TDK dan bakıp hakaret içermediğini görebilirsiniz, ayrıca ben hedef göstererek bir cümle kurmadım üzerinize alınacak bir durum yok.- ben ne zaman üye olduğunuza bakmadım ... sadece bu konu hk da siteye aktif olarak kullanmışsınız onu gördüm profilinizden o da ilgimi çekti (buradaki bir çok kişi gbi)
- siz iş ahlakından şikayetçisiniz ama önce kendi ahlakınızı bir sorgulayın. kimse kimsenin şakşakcısı değil. sizin bariz garezler iniz olduğu görülmekte... biz bir indirim için kimsenin peşinde değiliz. kelimeleriniz iyi seçin...
- siz "gözününüzün üstünde kaşınız var " diye şikayet ediyorsunuz. burada çözüm üretildi size çözüm sunuldu gerekli açıklamalar yapıldı ama siz şekeri çalınmış çocuk gibi söyleniyorsunuz. dikkatimizi çeken bu ?!?!?! BİLMEM ANLAYABİLDİNMİ
Şu yazdıklarınızdan anladığım, biz müşteriler olarak kendi ayağımıza sıkıyoruz zaten. Sonra %100 müşteri memnuniyeti bekliyoruz, BOŞ!
1- park sensörünün içine pasta kalıntıları girdi, kuruduktan sonra çıkarması kolay değil, ayrıca ben teslim aldıktan sonra uğramak zorunda değilim bununla. Köşedeki kısım pasta kalıntısı değil. Boya astara kadar alındığı için rötuş yapılması gerekti.
2- Hare gidermek zor birşey değil, ben aracımı boyattıktan sonra bana ekstra masraf açması mantıklı mı? Ayrıca bunun için tekrar zaman harcamam?
3- Evet aracım deneme tahtası değil. Sürekli zımpara, pasta cila vs. yaptıramam aracıma. Başka servise bırakmadım aracımı, bu işten çok iyi anlayan bir firmaya bıraktım. Zaten hatayı bu kadar hafif bir hasar için aracımı servise bırakmakla yaptım.
Ben burada başıma gelen bir olayı anlattım, şikayetimi dün itibariyle yaptım çelik motor ve Kia Motors a mail atarak. Bugün de Çelik motoru telefon ile arayacağım, bunlar beni bağlayan şeyler. Herkesin beni destekleyeceğini düşünmüyorum zaten.
Çıkan sonucun halen müşterinin menfaatine, hizmet kalitesinin artması yönünde döneceğini anlayamayan arkadaşlarımız var. Bir sözüm yok onlara.
Teşekkürler.
Forumda Nurbanu hanım furyasıdır gidiyor. Koskoca(!) servis 1 kişinin lafına göre hizmet ediyor demekki.Ben de "Erbek Otomotiv'e servise gidecekler Nurbanu Hanımı önceden arasın" sözüne takıldım: ne yani aramazsak farklı/sıradan muamele göreceğiz gibi bir durum mu var ortada?