Kica Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Bu yazdigimi silebilir misiniz, cevap vermek istemistim de vazgeçtim. [MENTION=214]rayen[/MENTION]
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
İstediğiniz gibi yanıt verin Nurbanu Hanım, burası özgür bir ortam kurallar içerisinde eleştiride olur, eleştiriye yanıt da olur.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Kurallar dahilin de eleştirmekte serbest, onun karşılığın da eleştrilere cevap vermekte serbest Nurbanu Hanım....
 

serkanuludag

New member
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
574
Tepkime puanı
93
Puanları
0
Konum
istanbul Tarabya
yazmayayım diyorum ama ... !!!
yaşamış olduğunuz olay üzücü can sıkıcı moral bozucu , doğru...
dikkatlice yazılarınızı okudum ve hep bir suçlama içerisindesiniz. Neden ?
sayfanızı inceliyorum, sadece şikayet için üye olmuşsunuz gibi geldi bana ... bunu da sorguluyorum.
insanlar çözüm yolları üretiyor, kabul etmiyorsunuz. hep bir gider hep bir pesimist yaklaşım.. bunu da anlamadık.
Erbek otomotiv olarak bakmıyorum ben bu tür olaylara... X bir firma olarak bakıyorum...

gecenlerde "bunu foruma yazmadım" aracımı soydular şirketin önünde... cam bulunamadı kasko salak saçma işler yaptı ama hiç bir sorumluluğu olmadığı halde Erbek Oto. ve Çalışanları tüm bir Cuma gününü aracın camı için uğraştılar. (burada sonuç önemli değil camın takılıp takılmaması değil, hizmet ve Çaba)

ben bu konunun neden bu kadar uzadığını da bilemedim.
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
bende ortadan dalmak istemiyodum ama tamam bahaneler karışmış olabilir vs hepsini geçtim begenmek memnun kalmak zorunda degilsiniz.

1- park sensörünün içinde ve diger kosede kalan pastanın kalıntısı orda bişey yok yıkmada gidicek zaten.

2- hare gidermek yine zor bişey degil özenle yapılmıs pasta ve arkasında koruma vs.ile kullanımdan olusturdugnuz cizikler bile gider 0'dan güzel cıakr araba

3- deneme tahtası bidahamı onlara boyatcam diyorsunuz aracınza olan biten bişey yoki zımparalıcak boyyayı soyup bidaha boyucak /yada boya prosedür nasılsa oyle yapıcak. kotu yapmıslar düzeltmek istiyorlar ortalıgı velveleye veriyosunuz tamam haklısınızda. başka servise götürürseniz sizin o götürdügünüz begenmediginiz yeri düzeltmekle sorumlu degil muhtemelen yine pasta atıp yollıcaklar.

bırakın düzeltsinler dogrusu budur sşz yine nereye napıyosanız sikayetinizi edin ama ortadaki yanlısı düzeltmek baskasının degil erbekin görevi onuda kabul ediyorlar zaten.

4-bu yazdıgım sizden hariç.
kia servislerde dikkatimi cekti; nereye hayırdır diyen hiç olmadı aracın yanında dolasırken hatta komple iceriyi dolandım yanlıs yerden dönünce. bu yapılan işlemi göstermemek degil hem bizim hem onların güvenliği için kafanıza ordan bişey düşşe yada yağa basıp kaysanız servisin vay haline söyle dikkatsiz kia böyle kia olur ozamanda. bmw volvo peugeot hyundai seat audi ford fiat gibi cogu markaların hiç birinde bırakın aracın yanında dolasmayı servis kısmına ayagmı atamadım attırmazlar doğrusuda budur.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
yazmayayım diyorum ama ... !!!
yaşamış olduğunuz olay üzücü can sıkıcı moral bozucu , doğru...
dikkatlice yazılarınızı okudum ve hep bir suçlama içerisindesiniz. Neden ?
sayfanızı inceliyorum, sadece şikayet için üye olmuşsunuz gibi geldi bana ... bunu da sorguluyorum.
insanlar çözüm yolları üretiyor, kabul etmiyorsunuz. hep bir gider hep bir pesimist yaklaşım.. bunu da anlamadık.
Erbek otomotiv olarak bakmıyorum ben bu tür olaylara... X bir firma olarak bakıyorum...

gecenlerde "bunu foruma yazmadım" aracımı soydular şirketin önünde... cam bulunamadı kasko salak saçma işler yaptı ama hiç bir sorumluluğu olmadığı halde Erbek Oto. ve Çalışanları tüm bir Cuma gününü aracın camı için uğraştılar. (burada sonuç önemli değil camın takılıp takılmaması değil, hizmet ve Çaba)

ben bu konunun neden bu kadar uzadığını da bilemedim.
Yazdıklarınız tam olarak anlayamadım? şikayet için mi üye olmuşum? Ben foruma ilk üye olan kişilerdenim, üyelik tarihimi iyi kontrol edin. Yeni ceed leri alan ilk kişilerdenim ayrıca.

Kusura bakmayın servislerden iyi muamele göreceğiz, biraz da indirim alacağız diye şakşaklayamam. Ben belirli miktar ödeme yapıyor ve karşılığında bir hizmet alıyorum. Bu hizmetin tam olmasını isterim.

Ya da şöyle bakalım konuya; bu firma, sigorta şirketinden onarım ve işçilik karşılığı ciddi bir ödeme alacak, bunu fatura edecek sigorta şirketine. Karşılığında yaptığı nedir? Bana ekstra masraf açmak mı? Arabamın boya değmemiş bölümlerinden boya sıyırmak mı? Boyanan bagaj kapağı ve tamponun çizikler içinde kalması mı? Ya da 2 gün önce boyadığı kısmı tekrar boyamak istemesi mi?

Ortada ciddi bir sorun var ve siz yazdıklarımda bunu göremiyorsanız size diyecek bir lafım yok. Benimle benzer şikayette birkaç arkadaşımız daha bu konuya yorum yazdı dikkatli okuyun lütfen.
 

serkanuludag

New member
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
574
Tepkime puanı
93
Puanları
0
Konum
istanbul Tarabya
Yazdıklarınız tam olarak anlayamadım? şikayet için mi üye olmuşum? Ben foruma ilk üye olan kişilerdenim, üyelik tarihimi iyi kontrol edin. Yeni ceed leri alan ilk kişilerdenim ayrıca.

Kusura bakmayın servislerden iyi muamele göreceğiz, biraz da indirim alacağız diye şakşaklayamam. Ben belirli miktar ödeme yapıyor ve karşılığında bir hizmet alıyorum. Bu hizmetin tam olmasını isterim.

Ya da şöyle bakalım konuya; bu firma, sigorta şirketinden onarım ve işçilik karşılığı ciddi bir ödeme alacak, bunu fatura edecek sigorta şirketine. Karşılığında yaptığı nedir? Bana ekstra masraf açmak mı? Arabamın boya değmemiş bölümlerinden boya sıyırmak mı? Boyanan bagaj kapağı ve tamponun çizikler içinde kalması mı? Ya da 2 gün önce boyadığı kısmı tekrar boyamak istemesi mi?

Ortada ciddi bir sorun var ve siz yazdıklarımda bunu göremiyorsanız size diyecek bir lafım yok. Benimle benzer şikayette birkaç arkadaşımız daha bu konuya yorum yazdı dikkatli okuyun lütfen.

- ben ne zaman üye olduğunuza bakmadım ... sadece bu konu hk da siteye aktif olarak kullanmışsınız onu gördüm profilinizden o da ilgimi çekti (buradaki bir çok kişi gbi)

- siz iş ahlakından şikayetçisiniz ama önce kendi ahlakınızı bir sorgulayın. kimse kimsenin şakşakcısı değil. sizin bariz garezler iniz olduğu görülmekte... biz bir indirim için kimsenin peşinde değiliz. kelimeleriniz iyi seçin...

- siz "gözününüzün üstünde kaşınız var " diye şikayet ediyorsunuz. burada çözüm üretildi size çözüm sunuldu gerekli açıklamalar yapıldı ama siz şekeri çalınmış çocuk gibi söyleniyorsunuz. dikkatimizi çeken bu ?!?!?! BİLMEM ANLAYABİLDİNMİ
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
bende ortadan dalmak istemiyodum ama tamam bahaneler karışmış olabilir vs hepsini geçtim begenmek memnun kalmak zorunda degilsiniz.

1- park sensörünün içinde ve diger kosede kalan pastanın kalıntısı orda bişey yok yıkmada gidicek zaten.

2- hare gidermek yine zor bişey degil özenle yapılmıs pasta ve arkasında koruma vs.ile kullanımdan olusturdugnuz cizikler bile gider 0'dan güzel cıakr araba

3- deneme tahtası bidahamı onlara boyatcam diyorsunuz aracınza olan biten bişey yoki zımparalıcak boyyayı soyup bidaha boyucak /yada boya prosedür nasılsa oyle yapıcak. kotu yapmıslar düzeltmek istiyorlar ortalıgı velveleye veriyosunuz tamam haklısınızda. başka servise götürürseniz sizin o götürdügünüz begenmediginiz yeri düzeltmekle sorumlu degil muhtemelen yine pasta atıp yollıcaklar.

bırakın düzeltsinler dogrusu budur sşz yine nereye napıyosanız sikayetinizi edin ama ortadaki yanlısı düzeltmek baskasının degil erbekin görevi onuda kabul ediyorlar zaten.

4-bu yazdıgım sizden hariç.
kia servislerde dikkatimi cekti; nereye hayırdır diyen hiç olmadı aracın yanında dolasırken hatta komple iceriyi dolandım yanlıs yerden dönünce. bu yapılan işlemi göstermemek degil hem bizim hem onların güvenliği için kafanıza ordan bişey düşşe yada yağa basıp kaysanız servisin vay haline söyle dikkatsiz kia böyle kia olur ozamanda. bmw volvo peugeot hyundai seat audi ford fiat gibi cogu markaların hiç birinde bırakın aracın yanında dolasmayı servis kısmına ayagmı atamadım attırmazlar doğrusuda budur.
Şu yazdıklarınızdan anladığım, biz müşteriler olarak kendi ayağımıza sıkıyoruz zaten. Sonra %100 müşteri memnuniyeti bekliyoruz, BOŞ!

1- park sensörünün içine pasta kalıntıları girdi, kuruduktan sonra çıkarması kolay değil, ayrıca ben teslim aldıktan sonra uğramak zorunda değilim bununla. Köşedeki kısım pasta kalıntısı değil. Boya astara kadar alındığı için rötuş yapılması gerekti.

2- Hare gidermek zor birşey değil, ben aracımı boyattıktan sonra bana ekstra masraf açması mantıklı mı? Ayrıca bunun için tekrar zaman harcamam?

3- Evet aracım deneme tahtası değil. Sürekli zımpara, pasta cila vs. yaptıramam aracıma. Başka servise bırakmadım aracımı, bu işten çok iyi anlayan bir firmaya bıraktım. Zaten hatayı bu kadar hafif bir hasar için aracımı servise bırakmakla yaptım.

Ben burada başıma gelen bir olayı anlattım, şikayetimi dün itibariyle yaptım çelik motor ve Kia Motors a mail atarak. Bugün de Çelik motoru telefon ile arayacağım, bunlar beni bağlayan şeyler. Herkesin beni destekleyeceğini düşünmüyorum zaten.
Çıkan sonucun halen müşterinin menfaatine, hizmet kalitesinin artması yönünde döneceğini anlayamayan arkadaşlarımız var. Bir sözüm yok onlara.
Teşekkürler.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
- ben ne zaman üye olduğunuza bakmadım ... sadece bu konu hk da siteye aktif olarak kullanmışsınız onu gördüm profilinizden o da ilgimi çekti (buradaki bir çok kişi gbi)

- siz iş ahlakından şikayetçisiniz ama önce kendi ahlakınızı bir sorgulayın. kimse kimsenin şakşakcısı değil. sizin bariz garezler iniz olduğu görülmekte... biz bir indirim için kimsenin peşinde değiliz. kelimeleriniz iyi seçin...

- siz "gözününüzün üstünde kaşınız var " diye şikayet ediyorsunuz. burada çözüm üretildi size çözüm sunuldu gerekli açıklamalar yapıldı ama siz şekeri çalınmış çocuk gibi söyleniyorsunuz. dikkatimizi çeken bu ?!?!?! BİLMEM ANLAYABİLDİNMİ
Olayı kişiselleştirmenin manası yok. Kimseden ahlak dersi alacak da değilim, sözlerimin arkasındayım. Kullandığım kelimleri TDK dan bakıp hakaret içermediğini görebilirsiniz, ayrıca ben hedef göstererek bir cümle kurmadım üzerinize alınacak bir durum yok.

Üyeliğimle alakalı dikkat çekecek bir durum yok, geçmiş konularıma ve mesajlarıma da baktığınızda anlayabileceksiniz. Üyelik bilgilerini dikkatli kontrol edin.

Ben burada şikayetimi dile getiremeyeceksem forumun amacı nedir o halde? Ayrıca bir firma hatasını kabul ediyor diye ben aynı hatayı ikinci kez yapamam. Burada kimseden medet ummuyorum. Kendim başka bir yerde aracımı düzelttirdim zaten. Ama şikayetimi dile getirmem bazı insanları rahatsız ediyor. Rahatsızlık noktasındaki konuların ortaya vurulmasından çekiniliyor hissi bıraktı bende.

Sizin bu kadar rahatsız eden nedir tam olarak anlayamadım, anlamakta istemiyorum açıkçası beni ilgilendiren bir konu değil.

Sizinle konuyu kişiselleştirmek istemiyorum, son yazımdır size karşı.
 

deadgarden

New member
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
532
Tepkime puanı
108
Puanları
0
Yaş
36
Günaydın. bütün yorumları baştan sona okudum. Aracınız için geçmiş olsun başıma böyle bir olay gelmesini istemezdim. [MENTION=933]sadik170[/MENTION]. evet ortada kötü bi işçilik vurdum duymazlık var.kimse zaten kabul etmem demiyor Nurbanu hanımın yazdıklarını tamamen özür teselli yapıcı buluyorum elinden geleni tekrardan yapmaya hazır. Erbek otomotiv adınada birtarafdan yapıcı insanları barındırırken birtarafdan yıkıcı insanlarla karşı karşıyayız boyacı arkadaş ve aracın işlemleri bittikden sonraki kontrol eden arkadaşların yaptığı hatalardan dolayı... gene söyluyorum bunları halen teselli edebilecek aramızda arkadaşımız var.. nurbanu hanım oraya gidecek her insanın kendisini arayarak aracıyla bizzat ilgileneceğini defalarca duyurdu. böyle bir olayla karşılaşmayı kendısı iztemez zaten kendiside elinden geleni yapmaya hazır. şikayet konusuna gelincede maduriyetinizden dolayı hakkınızı aramanız çok normal tekrardan söyluyorum erbek otomotive gidecekler. gitmeden önce nurbanu hanımı aramalarıdır.
 

Bocek06

New member
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
317
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Ankara
Kimse kusura bakmasın [MENTION=933]sadik170[/MENTION] çok haklı şikayetinde.
Yapılan iş tamamen servisin hatasıdır. Yapılan açıklamalar durumu geçiştirmek üzerine kurulmuş cümleler gibi duruyor.
İş bittikten sonra firmanın çözüm yoluna gitmesinin sebebi bu konunun açılmasından kaynaklanıyor izlenimi veriyor.
Araç teslimi kontrolsüz yapılıyor, usta işini aceleye getiriyor. Ceremesini müşteri çekmek zorunda değil. Kimse babasının hayrına servise 3 katı parayı boşuna vermiyor.
Türkiye'de malesef tüketiciler maduriyetlerini bildirmediği için bu duruma gelindi. Sadece otomotiv sektöründe değil bütün sektörlerde sistem böyle. Firmaları sistemler değil şahıslar yönettiği için bu halde. Az para çok iş kuralına göre çalışan seçtikleri için bu halde. Kontrol işine hiç girmiyorum. Ürün satıldı mı satıldı. Firma parasını aldı mı aldı. Gerisine pek takılmıyorlar. [MENTION=1547]Berkan[/MENTION] yazında araç firmalarının servis kısmına almadığını söylemişsiniz. Araştırma yapmadan yazdığınızı düşünüyorum. Servis müşterilerine gerekli koruma envanterlerini vererek müşteri isteğine bağlı olarak servise almak zorundadır. Müşterinin buna hakkı vardır.
Bununla beraber bütün firmalarda rahatlıkla gezebilirsiniz. Daha servise almayan firma görmedim.
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
%100 u bulabilen varsa soylesin o markayı alıcam bugun. hepimiz insaniz hata illa cıkıyor ama ufak ama büyük.

ekstra masraf acılsın diyen yok burda haksızsın diyende yok okısımda

ona zaman harcayamam bunu boyle yapamam zımpara yaptırmam zamanım değerli. hem aracım benzin yakmasın ama en hızlı ben gidiyim demek gibi öyle dünya yok. hem hiç bişi yapmıyım diyosunuz hem en iyisi olsun diyorsunuz.
o araca zımpara zaten yapılmış boya üstüne boya atcak halleri yok. zımpara aracın hiç bişey yapmaz gayet yapılması gerekn bişey boyayıda bozmaz aksine hataları düzeltir.

Şu yazdıklarınızdan anladığım, biz müşteriler olarak kendi ayağımıza sıkıyoruz zaten. Sonra %100 müşteri memnuniyeti bekliyoruz, BOŞ!

1- park sensörünün içine pasta kalıntıları girdi, kuruduktan sonra çıkarması kolay değil, ayrıca ben teslim aldıktan sonra uğramak zorunda değilim bununla. Köşedeki kısım pasta kalıntısı değil. Boya astara kadar alındığı için rötuş yapılması gerekti.

2- Hare gidermek zor birşey değil, ben aracımı boyattıktan sonra bana ekstra masraf açması mantıklı mı? Ayrıca bunun için tekrar zaman harcamam?

3- Evet aracım deneme tahtası değil. Sürekli zımpara, pasta cila vs. yaptıramam aracıma. Başka servise bırakmadım aracımı, bu işten çok iyi anlayan bir firmaya bıraktım. Zaten hatayı bu kadar hafif bir hasar için aracımı servise bırakmakla yaptım.

Ben burada başıma gelen bir olayı anlattım, şikayetimi dün itibariyle yaptım çelik motor ve Kia Motors a mail atarak. Bugün de Çelik motoru telefon ile arayacağım, bunlar beni bağlayan şeyler. Herkesin beni destekleyeceğini düşünmüyorum zaten.
Çıkan sonucun halen müşterinin menfaatine, hizmet kalitesinin artması yönünde döneceğini anlayamayan arkadaşlarımız var. Bir sözüm yok onlara.
Teşekkürler.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Balık baştan kokar diye boşuna dememişler;

Çelik motor'u 09:00 itibariyle arıyorum halen "mesai saatlerinde dışında" mesajı çıkıyor karşıma. Böyle bir distribütörden böyle servislerin çıkması normal.
 

Bocek06

New member
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
317
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Ankara
Kusura bakmayın Berkan bey ama sizlerin bu yaklaşımı yüzünden firmalar bu kadar rahat hareket etmektedir.
Elbette insan bakıyor hata olacaktır olmama gibi bir durum söz konusu değil. Sadık bey'in aracında hata değil hata silsilesi yapılmış. Kabul edilecek bir durum değil. Araç alımından teslimine kadar kontrolsüz bir gidişat izlenmiş.
Doğal olarak hemen hemen hepimiz haftanın 6 günü çalışıyoruz. Özel sektör'de izin almanın ne kadar zor olduğu da ortada. Herkesin zamanı kıymetlidir. Herkes planını ona göre yapar.
Umarım kimse Sadık beyin başına gelen böyle bir ilgisizlikle karşılaşmaz.
 

inimicus

New member
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
875
Tepkime puanı
142
Puanları
0
Yaş
49
Konum
Ankara
Ben de "Erbek Otomotiv'e servise gidecekler Nurbanu Hanımı önceden arasın" sözüne takıldım: ne yani aramazsak farklı/sıradan muamele göreceğiz gibi bir durum mu var ortada?
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Yanlis düşünüyorsunuz bu konu açılmadan once ben bizzat çözüm yoluna gitmeye çalıştım Sadık beyle. [MENTION=137]Bocek06[/MENTION]

Ben Sadık beye haksizsiniz gibi bir söylemde de bulanmadım.
Hatta telefonda kiminle konustuysam da soyledim yine söylüyorum sikayet etmesi konusunda arkasındayım, cunku empati yapabilen bir ınsanım; eger aynı durumu ben yaşasaydım bende şikayette bulunurdum en yüksek mercilere.
Fakat hatamızı düzeltmek istemiştim sadece Sadık bey haklı logolar takılmadan gönderilmiş cunku aynı renk aynı model baska bir Aracın logoları takilmayacakti ve o da arkadan hasarliydi aşağıdaki usta karıştırmış araçları son kontrolü ise dogru yapılmamış, bunların hic birisi tabiki Sadık beyi bağlayan durumlar degildi, o arac oyle teslim edilmemeliydi bende arkasındayım kendisinin. Benim aracin burdan birisinin oldugunu bilmememden de kaynaklanan bir durum var ortada. Tabiki bunların hic birisi haklı duruma çıkarmak icin degil sadece açıklama yapmak. Hiç bir müşterinin firmamızdan mutsuz ayrılmasını istemem ve elimden geldiğince herkesle bizzat ilgileniyorum ve tek istegim evet bir daha bizi tercih etmiycek olmasına rağmen birazda olsun yüzü güler bir sekilde firmamızdan ayrılmasını sağlamaktı.

Yorum yapmak istemediğim konu ise şuydu;
Evet hata yapılmış ben iki senedir ilk defa boyle bir durumla karsi karşıyayım, fakat yapılan bazı yorumların ağır oldugunu dusunuyorum.
"Damlaya damlaya göl olur, o gölde boğulursun" yorumu gibi. Ben burda firmanın boğulmasını gerektiren bir durum göremiyorum elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz biraz Yapıcı olunması gerektiğini savunuyorum.

Bir de biz burdaki kimse bizim arkamızda dursun, şakşak yapsın diye indirim yapmıyoruz tabiki eleştiri olucak tabiki hatalar olucak biz bunlarla güçleneceğiz, ben bu indirimi kendim bizzat tepki almama rağmen, samimiyetinize inandığım ve sizlere yardımcı olabilecek her sorduğunuz soruya yardımcı olabilmek, çözüme ulaşabilmek icin yapıyorum.

Son olarak;
Sadık beyden tekrar özür diliyorum, kendisi isterse şirketten hic kimseyle muhattap olmamasını sağlayıp, yalnızca kendim tüm işlemleriyle ilgilenebilirim bunu da buradan tekrar aktarıyorum.
 

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
Ben de "Erbek Otomotiv'e servise gidecekler Nurbanu Hanımı önceden arasın" sözüne takıldım: ne yani aramazsak farklı/sıradan muamele göreceğiz gibi bir durum mu var ortada?
Forumda Nurbanu hanım furyasıdır gidiyor. Koskoca(!) servis 1 kişinin lafına göre hizmet ediyor demekki.
Diyecek söz yok.
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Forumla tek ben ilgilendiğim icin böyle söyleniyor. [MENTION=933]sadik170[/MENTION]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst