Eibach 25 mm Yay

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
Cevap: Eibach 35 mm Yay

[MENTION=371]MuSTaNG[/MENTION] Ersuyurtla konuştum fakat doluydu bugün için oyüzden haftaya kaldı.
 

atilyo

New member
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
64
Tepkime puanı
16
Puanları
0
Yaş
32
Cevap: Eibach 35 mm Yay

hayırlı olsun yalcin :) 1. maddeyi tamamlamak üzeresin :)
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
44
Hadi hayırlısı olsun Yalçın tak bakalım bir test et :)
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
arkadaşlar ilk görüntüleri konu başında görebilirsiniz. birkaç videoda var onlarıda paylaşıcam. selamlar.
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
44
Hadi kazasız belasız güle güle kullan:) İlk etapta düşürmekten ziyade viraj,kalkış, frenaj konusunda ki değişikliği daha net hissedersin.Çok fazla düşürmedi diye kafana takma bence.Zaten zamanla fren yapa yapa biraz daha oturur, en azından 1-2 hafta sonra kıvamına gelir.
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
başta Serkan kardeşime teşekkür ediyorum değerli yorumları için ve diğer paylaşımda bulunan dostlara teşekkürler. dediğim gibi bugün yayları taktık ve araca biner binmez direkyona dokunur dokunmaz kendini hissettirdi başta stock yayları görünce yaw dedim aynı bu yaylar :))) yola çıkınca direksiyondaki hissiyat inanılmaz değişti aynı zamanda konu başında paylaştığım videoda göreceksiniz, fren anında araç oraya buraya yatmadan düz bir hat boyunca durmaya çalışıyor bu çok keyifli, bir kaç keskin sol-sağ şerit denedim arka-ön beraber geçiyor sanki inanılmaz keyifli başta dedim ya direksiyon hissi çok değişti..arkadaşlarımın dediği gibi şuan gözle görülür bir değişim yok indimi inmedimi dışardan bakan bir göz zor anlar lakin ben otururken yere 2 cm. daha yakın olduğumu hissediyorum :) bir kaç yüz km. sonra iyi bir rot ile bence tam kıvamına gelecektir diye düşünüyorum. bu arada 0-100 için deneme sözü vermiştim ama hiç fırsatım olmadı amaannnn hiç gerek yok bunlar teferruat: )))
selamlar.saygılar. he unutmadan konfor anlamında çok bir şey değişmedi bu çok önemli bir artı.

konfor+
yol tutuş ++
frenaj ++
 

omurkadir

New member
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
2,360
Tepkime puanı
147
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
ist.
yalçın hayırlı olsun ben yaklaşık 3senedir kullanıyorum arabamda aynı yayları. memnunum bozuk asfaltta tümsekte çukurda rahatsız edici olabiliyor bazen ama hr ye vs. göre konforlu. yol tutuşu artırdığı gerçek ancak mucize bekleme direksiyon tepkisi ve frenaja da faydası var.görüntüyü de az da olsa değiştiriyor,fazla alçalmadığından altı vs vurmuyor kolay kolay.hatta eskisine göre salınım daha az olduğu için pek altını vurmadım.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Hayırlı olsun Yalçın.
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
teşekküler arkdaşlar, stock lastiklerle (205/55/16) konfor hiç düşmedi gibi, yanak 45 yada 40 olduğunda biraz konforda azalma olacak gibi fakat buna değer : )) stock ile yol tutuş ve sürüş dinamikleri inanılmaz derecede değişiyor..şimdi sıra lastiklerde..
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
stocka karşılaştırdığımda fırtınada araç sarsılmıyor; çok önemli bir detay bence paylaşmadan edemedim!
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
spor yay yakıt tasarrufu sağlıyor, spor yaydan önce 6.5 civarında olan tüketim yayla birlikte 5.8 lere kadar geriledi..lastik ebatları büyüdükten sonra tork ise %5-10 gibi bir düşüş gerçekleşti. fakat yay ve lastik kesitinin büyümesi ile patinaj devri bitti. ilk kalkış tork düşse bile çok çok iyileşti.
 
Üst