rayen
Super Moderator
- Katılım
- 5 Eki 2011
- Mesajlar
- 3,749
- Tepkime puanı
- 832
- Puanları
- 113
Ynt: Istanbul'da tercih ettiğiniz servis hangisi?
Tamam. Sistemin işleyişine bir şey demiyorum. Ama benim takıntım varsa, Castrol 5-30 yerine mobil 5-30 koymak istiyorsam sırf servis böyle istiyor diye neden mutlu olmaktan vazgeçeyim? İş emrine mobil 5-30kullanılmıştr yazmak çok mu zor?
Beni sinir eden şey hemen garanti dışı bırakma isteği. Servise ne oluyor? yaz yazıyı, çek fotoğrafı gönder Çelik Motora gerekeni onlar yapsın.
Bir olay anlatayım, 2010 yılında aracı sıfır aldım. Sürücü kapısının folyosu hatalı ( buruşuk) idi, görerek bilerek aldım. Sonra değiştiririz dediler. Sonra Anadolu Kia kapandı. Ben de değişim için Ankara mebbaşayara gittim, servis müdürünün ilk söylediği bu araca girmeye çalışmışlar garanti dışı oldu. Ben de bir tane tornavida izi göster bu arabayı yakacağım dedim. Beni yarım saat bağırttılar. Benim sinir sistemimi bozmaya kimin hakkı var? Ayrıca nasıl bir hırsız ki araca kapı folyosunu kaldırarak girmeye çalışmış? Hırsız mı embesil, servis müdürü mü?
Ve folyo değişti hem de iki kez. Uyarıda bulunduğum halde yanlış yapıldı. İkinci kez değişti. Peki Çelik motor bu Zararın hesabını soruyor mu? Müşteri hiç bir şeyden anlamaz mı?
Diyeceğim o ki, servisler her şeyi garanti dışında bırakmaya meraklı.
Bu arada sizi tenzih ederim, ben sadece yaşadığım ve doğruluğuna inanarak duyduğum olaylardan yola çıkarak fikirlerimi beyan ediyorum
Tamam. Sistemin işleyişine bir şey demiyorum. Ama benim takıntım varsa, Castrol 5-30 yerine mobil 5-30 koymak istiyorsam sırf servis böyle istiyor diye neden mutlu olmaktan vazgeçeyim? İş emrine mobil 5-30kullanılmıştr yazmak çok mu zor?
Beni sinir eden şey hemen garanti dışı bırakma isteği. Servise ne oluyor? yaz yazıyı, çek fotoğrafı gönder Çelik Motora gerekeni onlar yapsın.
Bir olay anlatayım, 2010 yılında aracı sıfır aldım. Sürücü kapısının folyosu hatalı ( buruşuk) idi, görerek bilerek aldım. Sonra değiştiririz dediler. Sonra Anadolu Kia kapandı. Ben de değişim için Ankara mebbaşayara gittim, servis müdürünün ilk söylediği bu araca girmeye çalışmışlar garanti dışı oldu. Ben de bir tane tornavida izi göster bu arabayı yakacağım dedim. Beni yarım saat bağırttılar. Benim sinir sistemimi bozmaya kimin hakkı var? Ayrıca nasıl bir hırsız ki araca kapı folyosunu kaldırarak girmeye çalışmış? Hırsız mı embesil, servis müdürü mü?
Ve folyo değişti hem de iki kez. Uyarıda bulunduğum halde yanlış yapıldı. İkinci kez değişti. Peki Çelik motor bu Zararın hesabını soruyor mu? Müşteri hiç bir şeyden anlamaz mı?
Diyeceğim o ki, servisler her şeyi garanti dışında bırakmaya meraklı.
Bu arada sizi tenzih ederim, ben sadece yaşadığım ve doğruluğuna inanarak duyduğum olaylardan yola çıkarak fikirlerimi beyan ediyorum