Şikayetname

babag

New member
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
66
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
İstanbul
Selam arkadaşlar,
son bir haftadır beni üzen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.
Arabamın kilometresi 40000 yola çıkalı 1 yıl 1 ay oldu. Proceed .

Arabanın vitesleri zor geçmeye başladı ve dayanılmaz duruma geldi bende servisin yolunu tuttum.
Servis öncelikle konunun şanzımandan olabileceğini ve açmaları gerektiğini söyledi. Tabi dedim açın. ama şunu eklediler , açarız ve eğer sorun kullanıcı kaynaklı ise sizden alırız parasını . Bende itiraz ettim. bunun üzerine kavga gürültü açıp kapama parasını ödemeye razı oldum(tabi hata bendense) Açtılar ve baktılar. gördüler ki debriyaş göbeğindeki çelik yay kırılmış. Benim kırdığımı iddia ettiler. Bende nasıl kırabilirim diye sorunca sert kalkmışsınızdır dediler. Pek inanmadım çünkü forumda benden daha sert kalkan bir çok arkadaş var :)

Yusuf abiyi aradım , saolsun ilgilendi fakat şu ana kadar bir sonuç elde edemedik. Sanırımda edemeyeceğiz.
Bende bundan sonra arabamı servise götürmeyeceğim.

Daha bir sürü saçma sapan konuşma detayı var ama şunu söyleyeyim arabamdan soğumadım ama çelik motordan soğudum.
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
36
Konum
istanbul
Ynt: Şikayetname

çok geçmiş olsun.

zaten bu servislerin garanti hikayesi tamamen 2li ilişkilere dayanır. Servisten servise değişir sanki cebinden ödüyorsun arkadaş ne kullanıcı hatası yap değiştir sende al parasını yani sanki servisin cebinden para çıkıyor. Bu şekilde yokuşa sürmeye gerek yok bence bu garanti işi tamamen insanları servise bağlamak için
 
J

Josefsalvatini

Guest
Gecmis olsun Baris malesef bir sey yapamadık :(
Ama Inan hic bir marka değiştirmiyor bende anlayamıyorum balata sağlam yanma bitme yok
Göbek kırılıyorsa kesin malzeme hatası ama
İste orada soz bitiyor :(
Benim mantığım almıyor asla da almayacak..
 

amorusso

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,769
Tepkime puanı
89
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
Ynt: Şikayetname

cok gecmis olsun .

Debriyaj ile ilgili bir cok marka garanti vermez, ama en azindan konun takipcisi olun, hakkiniz arayin.

her servisin yaklasimi ayni olacak diye bir kural yok , ama ne yazik ki bazilari kraldan fazla kralci ( tecrube ile sabittir)
 

bloodmen

New member
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
354
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Konum
istanbul/Ümraniye
Ynt: Şikayetname

Geçmiş olsun yok abi ben garanti işinden vazgeçtim artık aracımı kendi ustama götür ecem bu ne ya of kasıldım sigara içmeye gidiyorum
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,667
Tepkime puanı
223
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Sakarya
Ynt: Şikayetname

geçmiş olsun kardeşim.

ne diyeyim bu servis işi tam bir muamma neyi ne zaman nasıl yapacakları hiç belli olmuyor. Ama sadece kia değil tüm markaların servisleri böyle.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Oncelikle cok gecmis olsun... sonrasinda ise bunu garantiye sokmayan zihniyetin taaa ben diyorum....

Sent from my Galaxy Nexus using Xparent ICS Blue Tapatalk 2
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Geçmiş olsun. Ben olsam biraz paraya kiyar, yanıma noteri alır, fotolarla durum tesbiti yaptırır ve tüketici mahkemesinde dava acardim. Noteri kabul etmezlerse, savcılık kanaliyla kolluk kuvvetleriyle gidebilirsiniz. Davayı kazanirsaniz, ardından maddi, manevi tazminat davası açarsınız.
Bu uygulayacaginiz yöntemi önce çelik motora telefonla bildirin.
Bence çok etkili olacak.

Sent from my GT-P3113 using Xparent ICS Blue Tapatalk 2
 

babag

New member
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
66
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
İstanbul
Ynt: Şikayetname

Teşekkürler herkese.
Umarım sizlerin başına gelmez
 
Üst