Arkadaşlar merhaba,
daha önceki konumda yaşadığım kaza ve servis mağduriyetinden bahsetmiştim. Konuyu çok uzatmak istemiyorum.
Yurtiçinde çok fazla geri dönüş alamadım. Forumlara yazdım, şikayetvar a yazdım, çelik motora mail gönderdim vs. Ama hiçbirinden etkili bir dönüş alamadım.
Ta ki bugüne kadar...
10 gün önce KIA MOTORS a attığım mail sonucu Kore merkez Çelik motora ulaşmış. Bugün çelik motordan müşteri ilişkileri yöneticisi bizzat beni aradı ve durumu anlattı. Özellikle hangi şikayetimden dolayı aradıklarını sorduğumda KIA MOTORS a attığım maile istinaden aradıklarını belirttiler
Aramızdaki konuşmayı çok fazla yazmama gerek yok, mağduriyetimi anlattılar ve ben kendim çözüm ürettiğim için aracım için yapabilecekleri birşeyin olup olmadığını sordular. Birşey olmadığını ve aracımı sevdiğimi, bu tarz sıkıntıların bile aracımdan soğutamayacığını belirttim.
Ek olarak mağlum servis beni mahkemeye vereceğini belirtmiş buradaki forum yöneticilerimize. Bu konuyu da sordum telefonda görüştüğüm kişiye. Böyle birşeyden haberleri olmadığını ve tamamen saçmalık olduğunu sert bir şekilde belirtti.
İyi niyet göstergesi olarak 45.000 bakımını hediye ettiler. Benim için hediyeden önemlisi mağlum servis adına bir yaptırım olup olmayacağı idi. Bu konuyla alakalı görüşmelerin olduğunu ancak detayları veremeyeceğini belirtti.
İşin özeti, KIA MOTORS devreye girdiğini görmek beni bu markaya bir adım daha yaklaştırdı açıkçası. En azından müşterisini düşünen bir firma olduklarını gösterdiler.
Bu hepimiz için olumlu bir gelişme bana göre.
Teşekkürler.
daha önceki konumda yaşadığım kaza ve servis mağduriyetinden bahsetmiştim. Konuyu çok uzatmak istemiyorum.
Yurtiçinde çok fazla geri dönüş alamadım. Forumlara yazdım, şikayetvar a yazdım, çelik motora mail gönderdim vs. Ama hiçbirinden etkili bir dönüş alamadım.
Ta ki bugüne kadar...
10 gün önce KIA MOTORS a attığım mail sonucu Kore merkez Çelik motora ulaşmış. Bugün çelik motordan müşteri ilişkileri yöneticisi bizzat beni aradı ve durumu anlattı. Özellikle hangi şikayetimden dolayı aradıklarını sorduğumda KIA MOTORS a attığım maile istinaden aradıklarını belirttiler
Aramızdaki konuşmayı çok fazla yazmama gerek yok, mağduriyetimi anlattılar ve ben kendim çözüm ürettiğim için aracım için yapabilecekleri birşeyin olup olmadığını sordular. Birşey olmadığını ve aracımı sevdiğimi, bu tarz sıkıntıların bile aracımdan soğutamayacığını belirttim.
Ek olarak mağlum servis beni mahkemeye vereceğini belirtmiş buradaki forum yöneticilerimize. Bu konuyu da sordum telefonda görüştüğüm kişiye. Böyle birşeyden haberleri olmadığını ve tamamen saçmalık olduğunu sert bir şekilde belirtti.
İyi niyet göstergesi olarak 45.000 bakımını hediye ettiler. Benim için hediyeden önemlisi mağlum servis adına bir yaptırım olup olmayacağı idi. Bu konuyla alakalı görüşmelerin olduğunu ancak detayları veremeyeceğini belirtti.
İşin özeti, KIA MOTORS devreye girdiğini görmek beni bu markaya bir adım daha yaklaştırdı açıkçası. En azından müşterisini düşünen bir firma olduklarını gösterdiler.
Bu hepimiz için olumlu bir gelişme bana göre.
Teşekkürler.