34 DU 053 (Low & Slow)

Katılım
9 Eki 2014
Mesajlar
64
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Selamun Aleyküm. Uzun zaman oldu en son açtığım konudan bu yana bir türlü başlamak nasip olmadı. GT tamponuyla başlayacaktık ancak ani bir karar değişikliği ile ilk başta Air Süspansiyon sistemini yapıp aradan çıkarmak istedim. Kazasız belasız hallettik. İlk başta neler yapılacağını yazayım. Sonra yaptıkça geçen süreçleri sizinle paylaşacağım.

1. Air Süspansiyon
2. Sağ ve sol marşpiyel
3. GT ön tampon
4. Spoiler
5. Jant ( yaza doğru düşünüyorum)

Air Süspansiyon işi bitti. Sistem gayet güzel. Sürüşün sertleşmeside bana göre ayrı bi güzel. Biliyorsunuz bizim araçlarımız sağa sola yatmasıyla ünlü. :D Buyrun Fotoğraflar aşağıda.


Ekli dosyayı görüntüle 2579
Ekli dosyayı görüntüle 2581
Ekli dosyayı görüntüle 2580
Ekli dosyayı görüntüle 2583


İşlemler Bittikçe Bu Konudan Devam Edeceğim :)
 
Son düzenleme:

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
44
Air işleminin orjinal jantlar ile nasıl duracağını düşünürdüm bu resimler iyi oldu:) Güle güle sorunsuz şekilde kullanırsınız inşallah ama jantlar düşündüğüm gibi olmuş birazda içeride kalmış,acil bir jant ister:) Bir ara yükleyebilirseniz kısa video iyi olur.İzmirde bu işi yapacak birisi olsa yaptırmayı düşünüyordum ancak ne yazık ki bu işin altından kalkacak 1 tane usta göremedim yoksa yaptırmayı düşündüğüm ilk iş buydu.İlk olarak bu tarz işlemlerin maliyetlerini ve fiyatını sormayı pek haz etmiyorum ancak fikir olması açısından paylaşabilirsen sevinirim.
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Air işleminin orjinal jantlar ile nasıl duracağını düşünürdüm bu resimler iyi oldu:) Güle güle sorunsuz şekilde kullanırsınız inşallah ama jantlar düşündüğüm gibi olmuş birazda içeride kalmış,acil bir jant ister:) Bir ara yükleyebilirseniz kısa video iyi olur.İzmirde bu işi yapacak birisi olsa yaptırmayı düşünüyordum ancak ne yazık ki bu işin altından kalkacak 1 tane usta göremedim yoksa yaptırmayı düşündüğüm ilk iş buydu.İlk olarak bu tarz işlemlerin maliyetlerini ve fiyatını sormayı pek haz etmiyorum ancak fikir olması açısından paylaşabilirsen sevinirim.
abi yapma etme cocukta var ilk calıstırdıgın anda kompressörler dolana kadar kıyamet kopuyor arabada sesinden kısa bir süre ama yinede minigi rahatsız etme ihtimali yüksek. şuana kadar bindigim airli araçların genelinde gördüğüm alcak yada normal halde dahil içerde titreme sallama tarzı konforsuzluk gözlemledim indir kaldırma pratikliği haricinde ne yayın ne coilover konforunu vermeside zor. genel maliyet ortalama yapan yere göre 3,5-5 bin TL arasında her sene yine ortalama 300-500TL 'lk körük bakımları var muayeneden geçme sansı yok falan filan diye kabaca gidiyor :)
 
Katılım
9 Eki 2014
Mesajlar
64
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Air işleminin orjinal jantlar ile nasıl duracağını düşünürdüm bu resimler iyi oldu:) Güle güle sorunsuz şekilde kullanırsınız inşallah ama jantlar düşündüğüm gibi olmuş birazda içeride kalmış,acil bir jant ister:) Bir ara yükleyebilirseniz kısa video iyi olur.İzmirde bu işi yapacak birisi olsa yaptırmayı düşünüyordum ancak ne yazık ki bu işin altından kalkacak 1 tane usta göremedim yoksa yaptırmayı düşündüğüm ilk iş buydu.İlk olarak bu tarz işlemlerin maliyetlerini ve fiyatını sormayı pek haz etmiyorum ancak fikir olması açısından paylaşabilirsen sevinirim.
Jant konusunu biraz bekletiyorum. Fiyat olarak 3400 TL lik bir fiyatı var. Çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
9 Eki 2014
Mesajlar
64
Tepkime puanı
20
Puanları
8
abi yapma etme cocukta var ilk calıstırdıgın anda kompressörler dolana kadar kıyamet kopuyor arabada sesinden kısa bir süre ama yinede minigi rahatsız etme ihtimali yüksek. şuana kadar bindigim airli araçların genelinde gördüğüm alcak yada normal halde dahil içerde titreme sallama tarzı konforsuzluk gözlemledim indir kaldırma pratikliği haricinde ne yayın ne coilover konforunu vermeside zor. genel maliyet ortalama yapan yere göre 3,5-5 bin TL arasında her sene yine ortalama 300-500TL 'lk körük bakımları var muayeneden geçme sansı yok falan filan diye kabaca gidiyor :)
O ses konusunda vida yalıtımı felan yapacağım titreşim sesini en aza indirmek için. Maksimum 45 saniye sürüyor oda tüpleri kontak kapalıyken komple bitirip kontak açınca dolma süresi. Bundan önceki aracım Corsa D idi. Onun üstünde eichbach 3.5 cm spor yay vardı ve oda yetmeyip toplam 8.5 santim daha press yaptık. Coilover lı araçta kullandım. Spor Yaydan daha güzel ama ciloverdan daha sert bir sürüşü var. Ancak eski aracımda kalas gibi gitmeye alıştığımdan çok zevkli geliyo:D muayene sıkıntısı var ama benim araç sıfır olduğundan 3 yıl muayene süresi. O yüzdende sıkıntım yok.
 
Üst