Yağ değişimini Avrupada olduğu gibi makine ile %100 yapan bir yer buldum.
Topkapı Akınsal Sanayi Sitesinde. Keşke otomatik aracım olduğunda denk gelmiş olsaydı. Ben hep klasik yöntemle değiştirttim. Bildiğiniz gibi kalsik yöntem ile şanzumandaki yağın sadece yarısını değiştirmiş oluyorsunuz. Diğer kısmı tork konvektöründe, filtrede kalıyor. Dolayısıyla aslında yağ değişiminden çok yağ tamamlaması yapmış oluyorsunuz ve yağın ömrü daha az oluyor.
Bu yöntem eski yağı tamamen tahliye edip, yeni yağı şanzumana aktarıyor. Böylece aracınızın şanzumanının yağı ilk günki gibi şanzumanı korumaya devam ediyor. Maalesef ülkemizde yaygın olmayan bir sistem ama doğrusu budur arkadaşlar.
Şanzuman yağını değiştirecek arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. J
Sitenin linki :
ERAL OTO MODÜL SERVİS
Videonun linki :
https://www.youtube.com/watch?v=L-vJr8z7H7U&feature=player_embedded
Topkapı Akınsal Sanayi Sitesinde. Keşke otomatik aracım olduğunda denk gelmiş olsaydı. Ben hep klasik yöntemle değiştirttim. Bildiğiniz gibi kalsik yöntem ile şanzumandaki yağın sadece yarısını değiştirmiş oluyorsunuz. Diğer kısmı tork konvektöründe, filtrede kalıyor. Dolayısıyla aslında yağ değişiminden çok yağ tamamlaması yapmış oluyorsunuz ve yağın ömrü daha az oluyor.
Bu yöntem eski yağı tamamen tahliye edip, yeni yağı şanzumana aktarıyor. Böylece aracınızın şanzumanının yağı ilk günki gibi şanzumanı korumaya devam ediyor. Maalesef ülkemizde yaygın olmayan bir sistem ama doğrusu budur arkadaşlar.
Şanzuman yağını değiştirecek arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. J
Sitenin linki :
ERAL OTO MODÜL SERVİS
Videonun linki :
https://www.youtube.com/watch?v=L-vJr8z7H7U&feature=player_embedded