Selamlar... Yeni Ceed 1.6 CRDI 128 AT- Chip Tuning / Yazılım Yükleme

ibrakbulut

New member
Katılım
18 Ara 2013
Mesajlar
138
Tepkime puanı
17
Puanları
0
Konum
Istanbul-Anadolu
Merhaba,
Özelden alınan mesajlar hevesinizi kırmasın. Cuma günü izinliyim. Ayrıca akşam 4 ile 9 arasında müsaitim. Gelip denemek isterseniz memnuniyetle aracımla deneme sürüşüne çıkabilirsiniz. Kararı siz verin. İlk yaptırdığımda yazılımdan dolayı problem yaşadım fakat şimdi bir sorun yok.
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
45
abi ben şu son yöntemi yapıym diyormda benim depo çok tutarsız çıktı :D hep ışık yanınca hatta range 50 nin altına düsünce alırım bigün 42 bigün 44 bigün 41 en zor ittire kaktıra 50Lt doldurttum.gittigim km üstünden yapıyorum ben temizinden şuan 203+50 TL lik mazotla kabaca 760km deyim yol bilg. 130 daha gösteriyor bakalım :)
Hep ışık yandığında yakıt almakta bir hesaplama seçeneği olabilir ancak her ne kadar yakın km'de lamba yansada her lamba yanması aynı km'de olmuyor ancak az çok fikir verebilir.Dediğim gibi en sağlıklı en güzel olanı depoyu fullerken tabancanın attığı yerde bırakıp 100km sonra tekrar fullemek ve aldığın yakıta bakıp net sonucu görmek,ayrıca aynı istasyon ve aynı pompaya denk gelme ihtimalin düşük olduğu için pek sevmesemde depo doldururken tabanca attıktan sonra yakıtı görene kadar doldurmak ve 100km sonrasında tekrar aynı işlemi uygularsan aldığın sonuç kesin ve net olur.
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
45
Arkadaşlar;

tüketim değerlerinden ziyade aracın yazılım sonrası verdiği tepki önemli. sonuçta KIA tarafından onaylı olmayan bir işlem yapılıyor ve bu işlemin getirdiği dezavantajları öğrenmemiz daha önemli.
bazı arkadaşlarımızın yaşadığı problemler var. özellikle yazılımın yükletileceği yer ile alakalı kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. özelden birkaç mesaj aldım ve hevesim kırılmak üzere.
Faruk bey öncelikle şunu belirteyim,Kia tarafından onaylı olmayan bir işlemin yapılıyor olma düşüncesinde haklısınız ancak şunuda söylemeden geçemeyeceğim,ileriki zamanlarda hatta bu zaman çok ileride olmayabilir bazı duyumlar ve yapan yerleri gören arkadaşlarım servisler extra ücret ile(Ciddi bir fiyat) karşılığında garanti kapsamı içinde bu işlemleri yapıyor olacak.Hatta marka ismi vermek istemiyorum bazı yerler bu işlemlere başlamış bile.Adı servis diye güvenilen yerlerin aslında bu yazılımları kimden aldıkları yada kime yaptırdıklarıda aşikar.Yani sırf servis güvence ve garanti veriyor diye zararlı denilen yazılım işleminin böylece dedikleri kadar sorunlu olmadığı ayyuka çıkmış oluyor.Servis böyle bir işlemi yapıp kendi tarafından garanti veriyorsa çok tehlikeli ve sorunlu bir durum olsa böyle bir riske hiç girmez.İşin ucunda kazanç var ise ya sadece para kazanmayı düşünüyorlar yada gerçekten sorun falan yaşandığı yok.İbrahim bey size çok güzel bir teklifte bulunmuş,ben yaptırdığımda böyle bir şansım yoktu bence hevesiniz hiç kırılmasın.
 

ibrakbulut

New member
Katılım
18 Ara 2013
Mesajlar
138
Tepkime puanı
17
Puanları
0
Konum
Istanbul-Anadolu
Günaydın,

Serkan bey çok güzel bir noktaya değindiniz. Kendi gözümle gördüm Kia servis personelinin, personel kıyafeti ve personel üzerinde Kia Cee'd aracını yazılım için getirdiğini gözlerimle gördüm hatta aracımı bir sonraki bakım için davet etti. Maalesef burası Türkiye. Minareyi çalan kılıfını çok iyi hazırlıyor.

Ben aracımı yazılım yaptırmadan önce kia bayii'nde navigasyon almak için gittiğimde sohbet sırasında, satış danışmanı yazılım yaptırmayı düşünüp düşünmediğimi sordu. Yaptıranların turbo kırdıklarından bahsetti. Kafamdan soru işaretleri oluşmuştu. Performans araçları piyasasında bulunan bir arkadaşıma konudan bahsettim. İşinin uzmanı birini tanıdığını söyledi ve randevulaşıp gittik. Gittiğimde araç o saatte halolmadı çünkü hem yoğun çalışıyordu hemde keyfiyen yapıyordu.(işini bilen herkes maalesef böyle:) Yazılımdan sonra yüksek devirlerde denedik aracı ve istediğimiz gibi olmuştu. Kendim ertesi gün kullanırken; 2000 devirde seyir halinde bir süre ilerledikten sonra hız arttırmak istediğimde araç 2700-3000 devir arasında boost cut yaptı. Yani, araç gaz kesiyor turbo devreye girmeden ilerliyordu kontak aç kapa yapınca düzeliyordu. Tekrar gidip yeniden yazılım yaptırdım. Düzeldiğini söyledi ama uzun yola çıkmak zorundaydım ve maalesef yine aynı sorunu yaptı hemde 2500 km yol yaparken :) Geri isteanbula döndüğümde tekrar gittim orjinale çevirmek için. Neden yaptığını kendisinin de bilmediğini, ilk defa böyle bu araçlarda böyle bir durumla karşılaştığnı iletti.(servisten gelen aracı görmesem , cee'd yazılım yaptığına inanmak zor olurdu) bu arada hep performans araçlara yazılım yaptığını dükkandaki araçlardan anlamak zor değil. Daha sonra orjinale çevirecekken kanıma girdi tekrar yazdık. Benim için problem değil paranı geri veririm dedi. Güvendim ve tekrar yazılım yaptı. Şuanda aracımdan gayet memnunum hiçbir sorunu yok. Ben tekrar denemekten yanaydım. Çok yüksek devirlerde araç kullanmıyorum ama ihtiyaç olduğunda çok işe yarıyor. Bu arada ne zaman araca bu işlerden anlayan biri binse; kaç beygir? yazılım var mı? sorularını yöneltiriyor. Aracına yazılım yaptırmak isteyenler lütfen araştırıp bu işi bilen kişilere yaptırmalarını ve üst limitlere çıkarmamalarını , ayrıca dyno 'da test etmek isterlerse de verileri dikkatlice izlemelerini, bu işi bilen insanlar sizin anladığınız dilden anlatmaları gerekir. Bu tecrübemdir. Saygılarımla
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
38
Günaydın,

Serkan bey çok güzel bir noktaya değindiniz. Kendi gözümle gördüm Kia servis personelinin, personel kıyafeti ve personel üzerinde Kia Cee'd aracını yazılım için getirdiğini gözlerimle gördüm hatta aracımı bir sonraki bakım için davet etti. Maalesef burası Türkiye. Minareyi çalan kılıfını çok iyi hazırlıyor.

Ben aracımı yazılım yaptırmadan önce kia bayii'nde navigasyon almak için gittiğimde sohbet sırasında, satış danışmanı yazılım yaptırmayı düşünüp düşünmediğimi sordu. Yaptıranların turbo kırdıklarından bahsetti. Kafamdan soru işaretleri oluşmuştu. Performans araçları piyasasında bulunan bir arkadaşıma konudan bahsettim. İşinin uzmanı birini tanıdığını söyledi ve randevulaşıp gittik. Gittiğimde araç o saatte halolmadı çünkü hem yoğun çalışıyordu hemde keyfiyen yapıyordu.(işini bilen herkes maalesef böyle:) Yazılımdan sonra yüksek devirlerde denedik aracı ve istediğimiz gibi olmuştu. Kendim ertesi gün kullanırken; 2000 devirde seyir halinde bir süre ilerledikten sonra hız arttırmak istediğimde araç 2700-3000 devir arasında boost cut yaptı. Yani, araç gaz kesiyor turbo devreye girmeden ilerliyordu kontak aç kapa yapınca düzeliyordu. Tekrar gidip yeniden yazılım yaptırdım. Düzeldiğini söyledi ama uzun yola çıkmak zorundaydım ve maalesef yine aynı sorunu yaptı hemde 2500 km yol yaparken :) Geri isteanbula döndüğümde tekrar gittim orjinale çevirmek için. Neden yaptığını kendisinin de bilmediğini, ilk defa böyle bu araçlarda böyle bir durumla karşılaştığnı iletti.(servisten gelen aracı görmesem , cee'd yazılım yaptığına inanmak zor olurdu) bu arada hep performans araçlara yazılım yaptığını dükkandaki araçlardan anlamak zor değil. Daha sonra orjinale çevirecekken kanıma girdi tekrar yazdık. Benim için problem değil paranı geri veririm dedi. Güvendim ve tekrar yazılım yaptı. Şuanda aracımdan gayet memnunum hiçbir sorunu yok. Ben tekrar denemekten yanaydım. Çok yüksek devirlerde araç kullanmıyorum ama ihtiyaç olduğunda çok işe yarıyor. Bu arada ne zaman araca bu işlerden anlayan biri binse; kaç beygir? yazılım var mı? sorularını yöneltiriyor. Aracına yazılım yaptırmak isteyenler lütfen araştırıp bu işi bilen kişilere yaptırmalarını ve üst limitlere çıkarmamalarını , ayrıca dyno 'da test etmek isterlerse de verileri dikkatlice izlemelerini, bu işi bilen insanlar sizin anladığınız dilden anlatmaları gerekir. Bu tecrübemdir. Saygılarımla
insan hali olabilir ama ilk yazılımın yapıldıgında direk bilgisayardan yazılıp kontrol edilmeden yolladıysa yanlıs olmuş yolda üstünden gecilmesi lazımdı yüke bindigi vs.durumlarıda görerek. boost cutda turbonun acılmaması degil ya yetişememesi yeterli anlık benzin gelememesinden yada fazla basınc/benzinden dolayı yakamasından .

oyüzden yaptıktan sonra mutlak yol testine cıkın ordada bir bakılsın araca
 

evdekisess

New member
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Merhaba,
Özelden alınan mesajlar hevesinizi kırmasın. Cuma günü izinliyim. Ayrıca akşam 4 ile 9 arasında müsaitim. Gelip denemek isterseniz memnuniyetle aracımla deneme sürüşüne çıkabilirsiniz. Kararı siz verin. İlk yaptırdığımda yazılımdan dolayı problem yaşadım fakat şimdi bir sorun yok.
çok teşekkürler. denemeyi çok isterim. nerede oturuyorsunuz? ben ataşehirdeyim.
 

kerem ceed premium

New member
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
40
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
48
ya bende çok istiyorum ama korkutuyor garanti dışı kalmak kararsızım
 
Üst