Proceed gt yeterince hızlı mı?

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Arkadaşlar bu konuda yorumlarınızı almak istedim proceed gt performans olarak yeterli mi sizce ben aracı hiç kullanma fırsatım olmadı fakat test verilerine göre 204hp bir aracın 0-100'ü 7,7 sn olması bana yeterince tatminkar gelmedi mesela aynı segmentte olan golf gti ile karşılaştırdığınızda 220hp araç aradaki 16hp'lik farka rağmen onun 0-100'ü 6,6 sn performans paketle alırsanız bunu ki o zaman 230hp oluyor araç 10hp araca 0,1 sn'lik daha hızlı bir ivmelenme sağlıyor sonuçlar ortada sizce proceed gt'nin performansı neden bu kadar düşük bu performansta bir aracın 0-100 hızı 7 sn ve altı olmalı bence nerede hata var sizce
 

MuSTaNG

New member
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
200
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Erenköy
Şimdi öncelikle şunu söylemeliyim 2011 model pro ceed'im vardı 0-100 değeri sitede 11.7 saniye yazıyodu aynı segmentteki a3 1.4 tfsi audi'nin sitesindede 9.3 yazıyo 1.6 dizel a3 ise 10.9 yazıyor.. Bütün forumlarda dönen muhabbet işte kia'lar çok yavaş ben 105 bg dizel vw ile geçerim ederim falan ama ben benzinli a3'le milyon kez karşılaştım kalkış yaptık ve hep kafa kafaya gittim sonunda durdurup abi yazılım var mı diye soruyolardı yoook diyordum bende, ama sizin araç dizel ondan geçemiyosunuz diyodum olur mu abi 1.4 tfsi diyolardı.. Neyse hızlanması yaklaşık 12 sn. olan pro ceed'imle segmentimde geçemediğim hiç bi araç olmadı sitelere çokta güvenmemek lazım.. GT konusuna gelirsek yabancı bi sitedede 7.4 hızlanma değeri vermişler araca, ben aracı alalı tam 2 ay oldu tahmini 0-100 değeri 7 sn. civarı.. Kia bence arabalarında değerleri özellikle yüksek gösteriyoki sonradan müşteriler hani bu arabalar hızlıydı neden hızlı değil demesinler, burda soruyorum hangimizin ceed'i 12 saniyede hızlanıyoki hepimizin araçları gayet seri hızlı ve segmentindeki en güçlü ve geçilemeyen dizellerdir.. Tekrar GT konusuna gelirsek bende anadolu yakasındayım bi gün buluşma ayarlanırsa arabayı test etmenizi isterim.. Golf içinde 220 bg 6.6 saniye demişsiniz ee o zaman golfte çok yavaş çünkü ibiza cupra 180 bg ve 6.9 saniye hızlanma değerine sahip, arkadaşımda cupra var adam akıllı bi deneme daha yapamadık ama hemen hemen kafa kafaya gidiyor iki araçta..
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
47
Konum
Kadıköy
Pro Ceed GT ile Skoda Fabia RS ve Ibiza Cupra kafa kafa ya gidiyor... GT bence yeterince hızlı bir araç, ayrıca kullanması da bir o kadar zevkli...
 

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Dediğinize göre proceed gt performans olarak gayet iyi ama kia'nın bence aracın asıl performans verilerini yazması lazım çünkü denemeden nereden bilecek aracın ne kadar hızlı olduğunu çok saçma bir olay satışlarınıda etkiler bu kia'nın bende fırsatım olursa proceed gt'yi denemek isterdim
 

omurkadir

New member
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
2,360
Tepkime puanı
147
Puanları
0
Yaş
2024
Konum
ist.
beygir gücü yüksek olmasına rağmen aktarım,aerodinamik,ağırlık vs. bir çok etmen var
ayrıca araçların performansları kıyaslanırken sadece 0-100 e bakılmaz.
0-400m süreyi kaç saniyede aldığına da bakabilirsiniz.
bir de kia ilk kez böyle sportif performanslı bir araç üretiyor yıllardır bu işi yapan vw'in gti'ı ile fark olması çok doğal.
kia daha yolun başında bu konuda.
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
38
beygir yetmiyo sadece etmenlerden bir tanesi . diğer baslıca onemli etmenler işe bilmiyorm uzunmu kısamı ama vites oranları . ayrıcada hacim 2.0cc de değil bahsettigniz golf gti gibi 1 saniye fark olması normal 15-20 beygir çok gözükmesede baya fark ettirir hacimle beraber .vee kimse hesaba katmadıgı ama en önemlisi ağırlık hyundai kia grubu hakkaten ağır bombos eski kasa i30 um 1296 kiloydu giriş paketi 1.4 benzinli.

ceedi tam hatırlamıyorm ama kemiksiz 1400kg üstü olması lazım buna 18 jant - cam tavan - elektrikli hafızalı+spor koltuk+yatan tek kapı olusundan+(varsa ısıtma) - güvenlik vs gibi bunlardan dolayı ağır ve ağır hızlanması normal
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
45
Bahsettiğiniz etkenlerin hepsi aracın değerlerine direk etki eden unsurlar ancak hacim ve özellikle aktarma şanzuman oranları direk etkili oluyor.Bunu birbirine yakın değerleri olan hatta daha düşük değerlere sahip olan Golf'ün son hızda Ceed'e göre daha yüksek süratlere çıkması ile direk görebilirsiniz.Berkanın dediği gibi birde ağırlık ve teknoloji ayrı ve önemli bir unsur.
 
Üst