akenatons
New member
- Katılım
- 14 May 2012
- Mesajlar
- 364
- Tepkime puanı
- 57
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar. Biliyorsunuz aracıma Necvox navigasyon taktırdığımdan beri genel anlamda cihazla ilgili sıkıntılarımdan ve Esse Gruptaki arkadaşların ilgisizliğinden muzdaribim.
10 gün kadar önce cihaz tamamen arıza yaptı. Cihaz Eresinlerde söküldü ve Esse'ye yollandı. 10 gün kadar konsolda kocaman bir boşlukla araç kullanmak da pek hoş değilmiş bu arada
Neyse ben bu arada Sayın Koray Akyüzlü Bey'e genel anlamda Necvox cihazlardan memnun kalmadığımı, yaşadığım sorunları, genel anlamda müşteri memnuniyeti sağlayamadıklarını ve Kia'nın bu cihazları tıpkı İngiltere'deki gibi kendileri getirmelerinin daha iyi olacağını belirten bir mail attım. Aslında sadece tespit amaçlı bir bilgilendirme ve talep yazısı yazmıştım. Ancak Koray Bey sağolsunlar hemen mailime dönüş yaptı ve konuyla ilgileneceğini söyledi.
Sonra Esse Grupdan Tarkan Bey aradı ve yaşadığım sorunlar sebebiyle üzgün olduklarını belirtip özür diledi. Bugünde beni arayarak mevcut cihazımda flash hatası olduğunu ama yaşadığım sıkıntılar sebebiyle bana tamamen yeni bir cihaz vereceklerini belirtip genel merkezlerine davet etti.
Bugün Tarkan Bey'in yanına gittim. Gerçekten de sıfır bir cihazı aracıma taktılar. Bunun dışında cihazda şikayetçi olduğum 2 konuya da çözüm getirmeleri beni memnun etti.
Biliyorsunuz daha önceki değerlendirmelerimde de yazdığım gibi Necvox'da bluetooth bağlantısı yaptığımda karşı tarafa sesim çok az gidiyordu. Tarkan Bey bunu çözmek adına navigasyonuma LG marka harici bir mikrofon bağlantısı yaptı. Şu an için sesim karşı tarafa mükemmel ulaşıyor.
Bunun dışında cihazın, direskiyondaki tuşla kayıtlı kanallar arasında gezmediğini ve sürekli scan işlemi yaptığını söylemiştim. Tarkan Bey bu konuyu da çözdü. Şu anda navigasyondan memnunum. TV konusunda gelince sayısal karasal yayına geçilmesiyle beraber TV nin de daha güzl göstereceği söylendi.
Sonuç olarak uzun soluklu maceram mutlu sonlandı. Bu platformdan Koray Bey'e bir kez daha teşekkür ediyorum.
10 gün kadar önce cihaz tamamen arıza yaptı. Cihaz Eresinlerde söküldü ve Esse'ye yollandı. 10 gün kadar konsolda kocaman bir boşlukla araç kullanmak da pek hoş değilmiş bu arada
Neyse ben bu arada Sayın Koray Akyüzlü Bey'e genel anlamda Necvox cihazlardan memnun kalmadığımı, yaşadığım sorunları, genel anlamda müşteri memnuniyeti sağlayamadıklarını ve Kia'nın bu cihazları tıpkı İngiltere'deki gibi kendileri getirmelerinin daha iyi olacağını belirten bir mail attım. Aslında sadece tespit amaçlı bir bilgilendirme ve talep yazısı yazmıştım. Ancak Koray Bey sağolsunlar hemen mailime dönüş yaptı ve konuyla ilgileneceğini söyledi.
Sonra Esse Grupdan Tarkan Bey aradı ve yaşadığım sorunlar sebebiyle üzgün olduklarını belirtip özür diledi. Bugünde beni arayarak mevcut cihazımda flash hatası olduğunu ama yaşadığım sıkıntılar sebebiyle bana tamamen yeni bir cihaz vereceklerini belirtip genel merkezlerine davet etti.
Bugün Tarkan Bey'in yanına gittim. Gerçekten de sıfır bir cihazı aracıma taktılar. Bunun dışında cihazda şikayetçi olduğum 2 konuya da çözüm getirmeleri beni memnun etti.
Biliyorsunuz daha önceki değerlendirmelerimde de yazdığım gibi Necvox'da bluetooth bağlantısı yaptığımda karşı tarafa sesim çok az gidiyordu. Tarkan Bey bunu çözmek adına navigasyonuma LG marka harici bir mikrofon bağlantısı yaptı. Şu an için sesim karşı tarafa mükemmel ulaşıyor.
Bunun dışında cihazın, direskiyondaki tuşla kayıtlı kanallar arasında gezmediğini ve sürekli scan işlemi yaptığını söylemiştim. Tarkan Bey bu konuyu da çözdü. Şu anda navigasyondan memnunum. TV konusunda gelince sayısal karasal yayına geçilmesiyle beraber TV nin de daha güzl göstereceği söylendi.
Sonuç olarak uzun soluklu maceram mutlu sonlandı. Bu platformdan Koray Bey'e bir kez daha teşekkür ediyorum.