amorusso
New member
Merhaba arkadaslar,
Bugunku konumuz 21.ci yuzyilda 2014 yilinda hala iptidai yontemler ile online satis yapan sozum ona dunya devi " media markt" rezilligi.
Bugun 12 gibi online dan siparis verdim, magaza stogunda bulunan bir urunu almak istiyordum. Secenegi isaretledim, odemeyi yaptim,
siparis sonunda da email onayi gelmeden magazaya basvurmayin dendin. Tam 2 saat gecti, ne mail var, ne de online da siparis listesinde
urun gozukuyor . Musteri hizmetlerini aradim 15 dakika hatta bekledim, ( salak bir muzik caliyor hizmet yoksa almam diye
, anlamini sonra
cikaracaktim. Neyse bir hanfendi baglandi, isim soyisim sordu, siparisi bulamadi, siparis no sordu, yine bulamadi, siparis saatini soyledim ,
yine bulamadi, ben bir goruseyim bekleyin dedi, 10 dakika da oyle gecti. Cevap geldi, siparis bugun gecildigi icin ancak aksama ya da
yarin sisteme dusermis, ondan sonra email onayi gelecek dediler
Yani kazaran urunu kargoya verin deseydim ne zaman benden olacakti dedim ? Cevap yok. Urun zaten magaza stogunda onun icin bu kadar beklenir mi dedim ? Cevap yok. Sikayetinizi iletcez dediler.
Yani 3 saatte daha siparis onayi yok, sistemde gozukmuyor, iptal etcem oda mumkun degil kendileri bile gormuyor. Yani hakikaten
ya cok siparis var zor isleniyor, ya da 3 kisi 1000 kisi siparisine bakiyor ya da hala cok iptidai yontemler var.
2014 yilinda ben online siparisi 1 gun sonra gorebileceksem kalsin almayalim, kim bilir garantiden sorun cikarsa ne olacak, Allah korusun.
Bunlar daha basit siparisi yonetemiyorlar. O kadar paraya yaziklar olsun, hic mi sistem kuramamislar. Sonrasinda sikayetvar sitesine baktim,
yuzlerce sikayet
Keske bastan baksaydim.
Muadil online sistemlerinin gozunun yagini yiyeyim, bir daha asla bu markayi tercih etmeyecegim
Gelismeleri aktaracagim
Bugunku konumuz 21.ci yuzyilda 2014 yilinda hala iptidai yontemler ile online satis yapan sozum ona dunya devi " media markt" rezilligi.
Bugun 12 gibi online dan siparis verdim, magaza stogunda bulunan bir urunu almak istiyordum. Secenegi isaretledim, odemeyi yaptim,
siparis sonunda da email onayi gelmeden magazaya basvurmayin dendin. Tam 2 saat gecti, ne mail var, ne de online da siparis listesinde
urun gozukuyor . Musteri hizmetlerini aradim 15 dakika hatta bekledim, ( salak bir muzik caliyor hizmet yoksa almam diye
cikaracaktim. Neyse bir hanfendi baglandi, isim soyisim sordu, siparisi bulamadi, siparis no sordu, yine bulamadi, siparis saatini soyledim ,
yine bulamadi, ben bir goruseyim bekleyin dedi, 10 dakika da oyle gecti. Cevap geldi, siparis bugun gecildigi icin ancak aksama ya da
yarin sisteme dusermis, ondan sonra email onayi gelecek dediler
Yani 3 saatte daha siparis onayi yok, sistemde gozukmuyor, iptal etcem oda mumkun degil kendileri bile gormuyor. Yani hakikaten
ya cok siparis var zor isleniyor, ya da 3 kisi 1000 kisi siparisine bakiyor ya da hala cok iptidai yontemler var.
2014 yilinda ben online siparisi 1 gun sonra gorebileceksem kalsin almayalim, kim bilir garantiden sorun cikarsa ne olacak, Allah korusun.
Bunlar daha basit siparisi yonetemiyorlar. O kadar paraya yaziklar olsun, hic mi sistem kuramamislar. Sonrasinda sikayetvar sitesine baktim,
yuzlerce sikayet
Muadil online sistemlerinin gozunun yagini yiyeyim, bir daha asla bu markayi tercih etmeyecegim
Gelismeleri aktaracagim