Arkadaşlar 2011 model 73000 km aracımın göğsü ön cam hava kanallarının yanından ve diz mesafesi bölgelerinden ayrılmaya ve şişmeye başladı. Söke servisine gittim. Garanti biteli 5 ay olmuş dediler. Gene de merkeze ileteceklerini söylediler. Söke de Erdinç bey sağ olsun ilgilendi ve bana geri dönüş yaptı. Kia Merkezin aracımın garantisinin 5 aya geçtiğini ve garanti dışı kaldığını bildirdiklerini iletti. Yani 40 yaşındaki Hacı Muratta bile olmayacak bir rezillik oluyor, göğüs patlıyor şişiyor, koca Kia! Bunu garanti dışı diyor. Halbuki bakın garanti dışı kalacak konular da konsol yani göğüsle ilgili hiçbir şey yoktur. Yani bozulan göğüsler garanti kapsamında süresi dolsun dolmasın (dışarıdan bir darbe veya etki olmadan konsollar) değiştirilmeli. Ben şimdi aynı maili Kore merkeze de göndereceğim. İnsanlarımızı aptal yerine koymasınlar. Bu tamamen üretim hatasıdır. Dün ve bugün iki kere İst. merkezden aradılar üretim hatası olmadığını ücret karşılığı değişeceklerini bildirdiler.
Benim bu sorunu yaşayan herkesten isteğim toplu halde Koreye de yazalım. İlla ki motor arızası vb. arızalar mı olmalı ki KİA arabalarını geri çağırsın. bakın
diğer firmalar en ufak hatada binlerce aracını geri çağırıyor. Bizlerde hakkımızı arayıp toplu şekilde hareket edelim. Her platformda ÇELİK Motorun bu tutumunu paylaşalım ki tüketicimizi aptal yerine koyma huylarından vazgeçsinler.
Ben Avrupa ve Kore KIA merkezlerine mailler atıyorum sizlerde atın paylaşın lütfen