inimicus
New member
Selamlar, öncelikle iyi yönlerinden bahsedelim:
- Süspansiyon ve yönlendirme belirgin olarak daha iyi şu anda kullandığım 2010 motion'dan (arka amörtisörümün patlak olduğunu düşünürsek
)
- Sessizlik konusunda da gayet iyi buldum.
- Hızlanma: sport modda kullandığım için gayet canlı hızlandı.
- Koltuk ne çok sert, ne de çok yumuşak. Ancak 6-7 km'lik kısıtlı sürüşte ne kadar konforlu olduğunu anlamak mümkün değil.
- Bagaj hacmi bir tık daha iyi, ama yeni kasa ceed'e göre 20 lt eksiği var. Bir artısı da ilk yardım kitini koyabileceğimiz solda bir bölmesi olması.
- Boyum 1.85, eğer koltuğun arkasını apaçi gibi yatırmazsam arka koltuğa oturduğumda rahat ettim ön koltuk benim boyuma göre ayarlı olduğu halde.
- Geri viteste görsel destekli park sensörü gayet iyi çalıştı park ederken ama direksiyon gereksiz sert geldi bana park hamlesi yaparken
Gelelim olumsuz noktalara:
- Bu kadar kısa bir sürüş ölçü olur mu bilemem ama bence şanzıman bir hayal kırıklığı: öncelikle arabanın turbosunun 1350 devirde devreye girdiğini belirteyim. Buna rağmen 10-20 km/s hızlarda gaza ilk bastığımda araba neredeyse sıfır tepki verdi ve bu en az 3 defa tekrarladı. Yanımdaki kuklaya (tabir için üzgünüm ama aracın vitesinin nasıl geçirileceği ve klimayı çalıştırmaktan başka hiç bir şeyden anlamayan bir yeni yetme vardı yanımda) sordum ama bir cevap alamadım. Zaten bayiden test sürüşüne çıktıktan sonra ilk hızlanmada ve iki u dönüşü sırasında bunu yaşadım.
- Bunun dışında maalesef geçişler de pek sarsıntısız değildi. Kullananlar söylesin: bu durum belki de test aracının bir arızasıydı ve genel bir şey değildi.
- Sinyal kolu: eminim bir püf noktası vardır ama bu ilk tıkta 3 defa yanıp sönme, ikinci tıkta sinyal verme işini beceremedim. Şöyle ki: Bizim araçlarda 3 kademe var ve sinyal kolunu alta veya üste hareket ettirmediğin durumda ortada sabit durabiliyor. Ama test aracında sol sinyal verip kolu yukarı kaldırınca durmasını boşuna bekledim çünkü bu sefer sağ sinyal vermeye başladı. O hareketsiz orta kademe yok ya da ben bulamadım. Dediğim gibi yanımdaki arkadaş da pek bir şeyden anlamıyordu.
- Arabada çift bölgeli otomatik klima ve bixenon far var ama usb girişi paraya tabi. Aux girişi kol dayamanın içinde; usb'ye baktık torpidoda falan ama yoktu.
Vites ve sinyal kolu yüzünden iç mekanda incelemek istediğim bir çok şeyi inceleyemedim.
Not verecek kadar da bir sürüşüm olmadı, o yüzden ancak kiralama tarzı uzun sürüşler sonrası notlandırma yapabilirim.
- Süspansiyon ve yönlendirme belirgin olarak daha iyi şu anda kullandığım 2010 motion'dan (arka amörtisörümün patlak olduğunu düşünürsek
- Sessizlik konusunda da gayet iyi buldum.
- Hızlanma: sport modda kullandığım için gayet canlı hızlandı.
- Koltuk ne çok sert, ne de çok yumuşak. Ancak 6-7 km'lik kısıtlı sürüşte ne kadar konforlu olduğunu anlamak mümkün değil.
- Bagaj hacmi bir tık daha iyi, ama yeni kasa ceed'e göre 20 lt eksiği var. Bir artısı da ilk yardım kitini koyabileceğimiz solda bir bölmesi olması.
- Boyum 1.85, eğer koltuğun arkasını apaçi gibi yatırmazsam arka koltuğa oturduğumda rahat ettim ön koltuk benim boyuma göre ayarlı olduğu halde.
- Geri viteste görsel destekli park sensörü gayet iyi çalıştı park ederken ama direksiyon gereksiz sert geldi bana park hamlesi yaparken
Gelelim olumsuz noktalara:
- Bu kadar kısa bir sürüş ölçü olur mu bilemem ama bence şanzıman bir hayal kırıklığı: öncelikle arabanın turbosunun 1350 devirde devreye girdiğini belirteyim. Buna rağmen 10-20 km/s hızlarda gaza ilk bastığımda araba neredeyse sıfır tepki verdi ve bu en az 3 defa tekrarladı. Yanımdaki kuklaya (tabir için üzgünüm ama aracın vitesinin nasıl geçirileceği ve klimayı çalıştırmaktan başka hiç bir şeyden anlamayan bir yeni yetme vardı yanımda) sordum ama bir cevap alamadım. Zaten bayiden test sürüşüne çıktıktan sonra ilk hızlanmada ve iki u dönüşü sırasında bunu yaşadım.
- Bunun dışında maalesef geçişler de pek sarsıntısız değildi. Kullananlar söylesin: bu durum belki de test aracının bir arızasıydı ve genel bir şey değildi.
- Sinyal kolu: eminim bir püf noktası vardır ama bu ilk tıkta 3 defa yanıp sönme, ikinci tıkta sinyal verme işini beceremedim. Şöyle ki: Bizim araçlarda 3 kademe var ve sinyal kolunu alta veya üste hareket ettirmediğin durumda ortada sabit durabiliyor. Ama test aracında sol sinyal verip kolu yukarı kaldırınca durmasını boşuna bekledim çünkü bu sefer sağ sinyal vermeye başladı. O hareketsiz orta kademe yok ya da ben bulamadım. Dediğim gibi yanımdaki arkadaş da pek bir şeyden anlamıyordu.
- Arabada çift bölgeli otomatik klima ve bixenon far var ama usb girişi paraya tabi. Aux girişi kol dayamanın içinde; usb'ye baktık torpidoda falan ama yoktu.
Vites ve sinyal kolu yüzünden iç mekanda incelemek istediğim bir çok şeyi inceleyemedim.
Not verecek kadar da bir sürüşüm olmadı, o yüzden ancak kiralama tarzı uzun sürüşler sonrası notlandırma yapabilirim.