Yaklaşık 4 ay geçti. yine gelmemiş. güya bu kaydı açan, siparişi veren kiş iişten çıkmış sebep buymuş.
İşten çıkan adamın adı belli yaptığı işlem belli. zaten belli olmasa o kaydı falanca açmış demezler.
Hatta telefonda sorduğumda, parçanın adını söyleyip daha gelmemiş diye bildirmezlerdi.
Fakat ilgilenen olmamış. belki de gelen parçayı daha ballı müşterilere taktılar yada bedavadan uğraşmayalım dediler, kazık fiyattan bakım yaptırıp kendilerine para kazandırmamı beklediler. olay budur. kia servisindeki kafa budur. müşteri memnuniyeti diye bir şeyyok amaç yolmak. Garanti, dahililinde işi düşüp de kolayca çözüm sağlayan olacağına inanmıyorum. yokuşa sürerler.
bugün yeniden sipariş verildiği 20-25 gün sonra geleceği, gelince bildirileceği bildirildi.