Kia ceed'teki değişiklikler.
Ekli dosyayı görüntüle 2694Ekli dosyayı görüntüle 2695Ekli dosyayı görüntüle 2696Ekli dosyayı görüntüle 2697
Evet gördüğümüz üzere bazı kozmetik değişiklikler var araç üzerinde ama motor - fren sistemi - süspansiyon sisteminde de değişen geliştirilen noktalar var .
Öncelikle ön tarafta sis farları etrafında kalın krom parça araca hoş bir hava katmış , daha köşeli ve daha geniş bir ön tampon var . Arka stoplar artık led olmuş ve jantların tasarımı yenilenmiş oldu .
Aracın içinde bazı minik krom parçalar eklenmiş çok fazla yenilik görülmüyor iç kısımda .
Dizel motor versiyonlarında gürültü ve titreşimi azaltmak için bazı güncellemeler yapıldı mesela kabin içerisinde titreşim engelleyici malzemeler 2 katına çıkartılmış , halı ve havalandırma sistemi içinde ek malzeme kullanmışlar yetmemiş motor bloğu , yağ tavası (karter sanırım) ve dizel partikül filtresi için ses emici malzemeler monte edilmiş ..
Bütün motor gamı euro 6 emisyon sertifikası alır hale getirilmiş , malum artık 1 litre turbo benzinli motorlarda var , bir tanesi 100 hp 172 nm tork üretirken diğeri 120 hp 172 nm tork değerinde güç üretebiliyor . Torklar aynı kalmış ama hp artırılmış . 1500-4000 devir arası bu torku üretebiliyor motorlar bu da motor daha çok düşük devirde bile atak bir yapı sunacak .
1.6 dizel motorda biliyorsunuz 128 hp den 136 hp ye torkta 265 nm den 285 nm ye yükseltildi , eskiden 1900 devirde bu tork elde edilirken şimdi 1500 devirden itibaren 285 nm tork hizmetimizdeymiş .
Kia ceed'in yol tutuş karakterini güçlendirmek için bir dizi değişiklik yapmış , viraj içerisinde içeride kalan lastiğe fren uygulayan tork vektör sistemi eklemişler , ön tekerlek geometrisi değiştirilmiş böylece daha direkt tepki veren bir direksiyon olmuş , arka amortisör sistemi yenilenmiş artık yoldaki titreşimler daha fazla absörve edilecekmiş bunun için yeni bir gergi stoper bar eklenmiş , eskiden bu bar sabitmiş şimdi kısmen hareket eden bir bar sanırım bu hayalet diye geçiyor
Bazı teknolojik yenilemeler olmuş , öncelikle 7 inchlik multi media sistemi dijital radyo desteği gelmiş , kör nokta algılama yanında arka çapraz trafik uyarısı (rcta) , hız sınır bilgisi fonksiyonu (slif) , akıllı park sistemi dikey olarak ta park edebiliyormuş .
Pro ceed Gt ye gelirsek öncelikle fren diskleri 300 mm den 320 mm ye çıkmış böylece fren mesafesi 36.4 metreden 35 metreye gerilemiş . Motora ince ayar vererek hızlanması 0.1 saniye daha kısalmış . Yeni haberler geldikçe paylaşıma devam . Hayırlı olsun
Ekli dosyayı görüntüle 2694Ekli dosyayı görüntüle 2695Ekli dosyayı görüntüle 2696Ekli dosyayı görüntüle 2697
Evet gördüğümüz üzere bazı kozmetik değişiklikler var araç üzerinde ama motor - fren sistemi - süspansiyon sisteminde de değişen geliştirilen noktalar var .
Öncelikle ön tarafta sis farları etrafında kalın krom parça araca hoş bir hava katmış , daha köşeli ve daha geniş bir ön tampon var . Arka stoplar artık led olmuş ve jantların tasarımı yenilenmiş oldu .
Aracın içinde bazı minik krom parçalar eklenmiş çok fazla yenilik görülmüyor iç kısımda .
Dizel motor versiyonlarında gürültü ve titreşimi azaltmak için bazı güncellemeler yapıldı mesela kabin içerisinde titreşim engelleyici malzemeler 2 katına çıkartılmış , halı ve havalandırma sistemi içinde ek malzeme kullanmışlar yetmemiş motor bloğu , yağ tavası (karter sanırım) ve dizel partikül filtresi için ses emici malzemeler monte edilmiş ..
Bütün motor gamı euro 6 emisyon sertifikası alır hale getirilmiş , malum artık 1 litre turbo benzinli motorlarda var , bir tanesi 100 hp 172 nm tork üretirken diğeri 120 hp 172 nm tork değerinde güç üretebiliyor . Torklar aynı kalmış ama hp artırılmış . 1500-4000 devir arası bu torku üretebiliyor motorlar bu da motor daha çok düşük devirde bile atak bir yapı sunacak .
1.6 dizel motorda biliyorsunuz 128 hp den 136 hp ye torkta 265 nm den 285 nm ye yükseltildi , eskiden 1900 devirde bu tork elde edilirken şimdi 1500 devirden itibaren 285 nm tork hizmetimizdeymiş .
Kia ceed'in yol tutuş karakterini güçlendirmek için bir dizi değişiklik yapmış , viraj içerisinde içeride kalan lastiğe fren uygulayan tork vektör sistemi eklemişler , ön tekerlek geometrisi değiştirilmiş böylece daha direkt tepki veren bir direksiyon olmuş , arka amortisör sistemi yenilenmiş artık yoldaki titreşimler daha fazla absörve edilecekmiş bunun için yeni bir gergi stoper bar eklenmiş , eskiden bu bar sabitmiş şimdi kısmen hareket eden bir bar sanırım bu hayalet diye geçiyor

Bazı teknolojik yenilemeler olmuş , öncelikle 7 inchlik multi media sistemi dijital radyo desteği gelmiş , kör nokta algılama yanında arka çapraz trafik uyarısı (rcta) , hız sınır bilgisi fonksiyonu (slif) , akıllı park sistemi dikey olarak ta park edebiliyormuş .
Pro ceed Gt ye gelirsek öncelikle fren diskleri 300 mm den 320 mm ye çıkmış böylece fren mesafesi 36.4 metreden 35 metreye gerilemiş . Motora ince ayar vererek hızlanması 0.1 saniye daha kısalmış . Yeni haberler geldikçe paylaşıma devam . Hayırlı olsun

Son düzenleme: