abi bunların ayınısnı yazdım bir onceki mesajımda .işte demek istediklerim buydu 122 den 180 e kadar 1.4tsi var. ilk golf 5 te cıkan 140lıklar sadece turbo 170hplik gt gecenler turbo+supercharger.sonra cıkan 122-125 140 vs olanların hepside yine tek aşırı besleme, 160lık roccoda 2asırı besleme diye gidiyor böyle.torkun olmadıgı alt devirler supercharcer onun omrünün bittigi yerde turbo.
bmw 3.16i 136hp ile 3.20ied(1.6 170hp) olan arasında kabaca 10bin TL var yazık günah sanmıyorm turboları ve ıvır zıvırları farklı olsun ama hadi diyelim öyle onun turbosunu alıp taksak iscilik dahil yine 10bin etmez. yok yazılım yapsak zaten kemiksiz 170 olcak

masraf ne 1000tl olsun maksimum
edit: @
c@n baska bir ornek üstünden anlatılmısı tesekürler
tamamen ayrı karakterler biri atmosferik biri turbo.
ama deminden beri bakınıyorm bulmak için
hem 135 ligin hem 204lüğün hacimleri aynı 1591cc çap ve strok oranlarıda aynı.
olması gereken fark turbodan dolayı sıkıstırmaları farklı. sıkıstırma farkı icinde muhtelen kol piston ve muhtemelen kapakta ufak farklılıklar vardır
-------
buarada türk sitesindeki igrenc 5 satırlık bilgiler ayrılmıs kategori yerine iç içe isteyenler için
Ceed için :
Kia cee'd Technical Specification | Kia Motors UK
Ceed Gt için :
Kia pro_cee'd GT - Technical Specification | Kia Motors UK