ülkü pistinden bahsediyosundur diye düşünüyorm izmirde
arkadasım istanbul parka fiorinoyla cıktı. mis gibi çıkarsın çatır çatırda gazlarsın triptronikde kullanaırsan dahada iyi olur tabiki. zaten kısa pist hiç çıkmadıgnı var sayarsak maksimum 1(+/-) dakikada atarsın turunu. 5 er turdan 3er kere cıksan (körfezde böyle ülkü'de boyle diye düsündügümden) ilk piste cıkıtıgn turu normal sekilde, zaman turuna baslamadan onceki son virajdan başlayıp ,damalı bayragı gorene kadar keyfini cıkar.damalıyı goruncede pisti donup pite girecegin için sahil modunda yavas yavas aracı soguta soguta gelmen gerekir hemen stop etmemen kısmını geciyorm zaten.
tabi bu keyfini cıkarma durumun frenlerin ve lastiklerinlede alakalı. ikisinede cok yük binecek cunku istedigin performansı alamassan fren ısınınca daha sakin git yada erken fren

. son demlerine yaklasıyosan balatanın muhtemelen bitirirsin

asfalttan ötürüde lastiklerin daha fazla asınıcak günlük asfalta göre buda aklında olsun.
ben cıktımmı cıkmadım ozamanlar aracımda yoktu ama cok arkadasım cıktı/cıkıyor misafirligim oldu sag koltukta

istanbul park enfes . onlardan gordügüm sahit oldugum durumları yazdım.
ilerde piste cıkarmıyım.cok istiyorm aslında bence chip+yay olmadan asla anlamsız olur. artı diger düsündüren konu Allah korusun bir kaza bela durumunda kaskonuz en fullundende olsa pistte gecersiz(cok büyük bir torpile sahip degilseniz tabi) bunuda unutmayın. ters bir kontra yada anlık hatada kotu sonuclar dogurablir