Media Markt rezilligi, sakin bulasmayin

amorusso

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,769
Tepkime puanı
89
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
Merhaba arkadaslar,

Bugunku konumuz 21.ci yuzyilda 2014 yilinda hala iptidai yontemler ile online satis yapan sozum ona dunya devi " media markt" rezilligi.
Bugun 12 gibi online dan siparis verdim, magaza stogunda bulunan bir urunu almak istiyordum. Secenegi isaretledim, odemeyi yaptim,
siparis sonunda da email onayi gelmeden magazaya basvurmayin dendin. Tam 2 saat gecti, ne mail var, ne de online da siparis listesinde
urun gozukuyor . Musteri hizmetlerini aradim 15 dakika hatta bekledim, ( salak bir muzik caliyor hizmet yoksa almam diye :) , anlamini sonra
cikaracaktim. Neyse bir hanfendi baglandi, isim soyisim sordu, siparisi bulamadi, siparis no sordu, yine bulamadi, siparis saatini soyledim ,
yine bulamadi, ben bir goruseyim bekleyin dedi, 10 dakika da oyle gecti. Cevap geldi, siparis bugun gecildigi icin ancak aksama ya da
yarin sisteme dusermis, ondan sonra email onayi gelecek dediler :) Yani kazaran urunu kargoya verin deseydim ne zaman benden olacakti dedim ? Cevap yok. Urun zaten magaza stogunda onun icin bu kadar beklenir mi dedim ? Cevap yok. Sikayetinizi iletcez dediler.

Yani 3 saatte daha siparis onayi yok, sistemde gozukmuyor, iptal etcem oda mumkun degil kendileri bile gormuyor. Yani hakikaten
ya cok siparis var zor isleniyor, ya da 3 kisi 1000 kisi siparisine bakiyor ya da hala cok iptidai yontemler var.

2014 yilinda ben online siparisi 1 gun sonra gorebileceksem kalsin almayalim, kim bilir garantiden sorun cikarsa ne olacak, Allah korusun.
Bunlar daha basit siparisi yonetemiyorlar. O kadar paraya yaziklar olsun, hic mi sistem kuramamislar. Sonrasinda sikayetvar sitesine baktim,
yuzlerce sikayet :) Keske bastan baksaydim.

Muadil online sistemlerinin gozunun yagini yiyeyim, bir daha asla bu markayi tercih etmeyecegim :)

Gelismeleri aktaracagim
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
39
Konum
Büyükçekmece
geçmiş olsun, karttan çekim yaptınmı sipariş için..birde merak ettim ne sipariş ettin, online alışveriş için pek uygun bir site değil mediamrkt fiyatları yüksek genelde..
 

amorusso

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,769
Tepkime puanı
89
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
karttan cekim yapiyorlar siparis esnasinda, o yuzden online yansimasini bekliyorum, iptal edebilirsen iptal edecegim, urun oral B nin bir urunu, piyasa gore daha ucuz, zaten anlamadigim nokta magazalarinda ayni urun daha pahali, online da cok daha ucuz. :)
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Vatan'ın online sitesinde benzeri geldi başıma yanı başımda 5dk mesafemde olan magzaya ugramıyım diye isyerindeyken mouse siparsimi verdim 70küsür lira. gectigmiz degil ondan onceki bayrama denk geliyordu tatilden 2 gün once aldım hatta neyse tabi 2günde cıkmadı bende aradım 2.günün mesai saatleri içinde beyfendi faturanız kesilmedi kesilince cıkıcak kargoya bayram seyran diye geçti obur hafta kac kere aradım karsıdan gelen cevap fatura kesilmedi hala bukadar zormu fatura kesmesi diye yırtındım resmen bu sırada artık 1 haftayı geçti hala yine gelmedi cumartesi pazar geçti falan aradım yine aynı hikaye
nerde ürünüm
beyfendi fatura kesilmedi henüz
tamam kesmeyin iptal edin istemiyorm dedim
peki tamam iptal olmuştur dedi kapattı. bukadarmı umarsız olcaklarını beklemiyodum ozur dileriz niye iptal ediyosnz diye sormadılar bile
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
3d güvenlikli yaptıysanız hemen onaylanmalıydı ama normal ödediyseniz diğer sitelerdede benzer beklemeler oluyor. Can sıkmaya değmez geç olsun güç olmasın ama media mark ürün iade konusunda en iyilerinden diyebilirim. Aldığım tansiyon aleti 28. gün arıza yapınca yenisi ile değiştiler. İlk 30 günde yenisi ile değiştiriyorlar. Ben iki defa ürün aldım ve çok memnun kalmıştım. Örnek olarak Teknosadan bir ürün al parasını öde ve mağazada arızalı olduğunu tespit et. İade almazlar direk servise gönderirler ürünü :D
Merhaba arkadaslar,

Bugunku konumuz 21.ci yuzyilda 2014 yilinda hala iptidai yontemler ile online satis yapan sozum ona dunya devi " media markt" rezilligi.
Bugun 12 gibi online dan siparis verdim, magaza stogunda bulunan bir urunu almak istiyordum. Secenegi isaretledim, odemeyi yaptim,
siparis sonunda da email onayi gelmeden magazaya basvurmayin dendin. Tam 2 saat gecti, ne mail var, ne de online da siparis listesinde
urun gozukuyor . Musteri hizmetlerini aradim 15 dakika hatta bekledim, ( salak bir muzik caliyor hizmet yoksa almam diye :) , anlamini sonra
cikaracaktim. Neyse bir hanfendi baglandi, isim soyisim sordu, siparisi bulamadi, siparis no sordu, yine bulamadi, siparis saatini soyledim ,
yine bulamadi, ben bir goruseyim bekleyin dedi, 10 dakika da oyle gecti. Cevap geldi, siparis bugun gecildigi icin ancak aksama ya da
yarin sisteme dusermis, ondan sonra email onayi gelecek dediler :) Yani kazaran urunu kargoya verin deseydim ne zaman benden olacakti dedim ? Cevap yok. Urun zaten magaza stogunda onun icin bu kadar beklenir mi dedim ? Cevap yok. Sikayetinizi iletcez dediler.

Yani 3 saatte daha siparis onayi yok, sistemde gozukmuyor, iptal etcem oda mumkun degil kendileri bile gormuyor. Yani hakikaten
ya cok siparis var zor isleniyor, ya da 3 kisi 1000 kisi siparisine bakiyor ya da hala cok iptidai yontemler var.

2014 yilinda ben online siparisi 1 gun sonra gorebileceksem kalsin almayalim, kim bilir garantiden sorun cikarsa ne olacak, Allah korusun.
Bunlar daha basit siparisi yonetemiyorlar. O kadar paraya yaziklar olsun, hic mi sistem kuramamislar. Sonrasinda sikayetvar sitesine baktim,
yuzlerce sikayet :) Keske bastan baksaydim.

Muadil online sistemlerinin gozunun yagini yiyeyim, bir daha asla bu markayi tercih etmeyecegim :)

Gelismeleri aktaracagim
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
43
Millet olarak teknoloji hastası millet olduğumuz için ben giderim başkası gelir sen gidersin bir başkası gelir. Adamların müşteri kaygısı yok ki.İlk zamanlar sülük gibi yapışırlardı müşteri kazanalım diye.Tepki vermeyi bilmeyen asgari ücret aldığı halde iphone borcuna girilen sonradan görme bir ülkede verilen hizmette ancak bu kadar olur.Yazık ki bu ürünleri almadan yaşamak hayatın biraz gerisinde kalmaya sebep olduğu için illaki bir yerden almak zorundayız.Bu durumda en iyi müşteri hizmeti veren yerleri tercih etmeye çalışıyorum.Seçenek artık çok fazla, söylemesi ayıptır annem ve Kızkardeşim telefon almak istiyorlardı bir alışveriş sitesinde çok güzel rakama bulduk ayrı ayrı sipariş verdik ertesi sabah elimdeydi.Sorunsuz eksiksiz çok güzel alışveriş yapılacak yerler var artık. Media Markt, Vatan, Teknosa, Bimeks, Gold vs bunlardan alışveriş yapmıyorum artık.İçlerinde bir tek Vatan bana sıcak geliyordu sorun yaşatmamıştı ancak zorda kalmadıkça yinede almıyorum buralardan.
 

leonine25

Active member
Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
313
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Yaş
43
Konum
PENDİK
Arkadaşlar media merket horoz lojistik ile çalışıyor. Yani diğer kargolar ile aynı sıklıkla servis yapmıyor ve bunun içinde siparişleri biriktiriyor. Birazda kargo firması ile alakalı. Mesela ürün bugun geldi ancak siz evde yoktunuz ürünün tekrar gönderilmesi için media marketi arayıp tekrar gönderilmesini istemeniz lazım yoksa kargo dağıtıma çıkartmıyor. Bende stoklarında olan bir ürünü 8 günde almıştım.bayağı uğraştırdılar ama piyasadanda 120tl ucuza temin ettim.
 

amorusso

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,769
Tepkime puanı
89
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
3 d guvenlikle islem yaptim , daha once bir cok site de oldugu gibi. 4 Saat sonra onayi geldi, sonrasinda da magaza onayi . Isim Komik tarafi urunu magaza almaya gittigim zaman ne zaman siparis verdigimi sordular , oglen dedim, ve onayi geldi oyle mi diye sasirarak sordu :)) ve gercekten de onayi gelmisti, sanki cok anormalmis gibi . Urunu teslim aldim, daha denemedim, sonraki asamalari gorecegiz.


Benim kizdigim Nokta artik online islemler anlik olmasina ragmen , bana yok bugun yok yarin, yok urun tedarik edilince ( o ayri bir konu zaten ne demek tedarik edilince ;) ) gibi bahaneleri cok rahatlikla soylemeleri. Hakki olarak sikayet edince ve ustune dusunce mi illa yapilacak her sey. Daha da almam ne ugrasacam bunlarla, daha da enteresan tarafi ayni urun magazada 240 lira, internet satisinda 150 lira , yani magazadan alsam enayi mi olacaktim.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Elinle dokunmadan urun almayacan kardes...:D
 

tarikkocaer

New member
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
33
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Ben de hepsiburada.com dan 2.700 liraya tv aldim. 25 gundur hala faturasini gondermediler. Gonderdik kargoya verdik diye mail atiyolar daha hala gelen giden bisey yok. Sorun cozulmeden bir de cozuldu diye mail atiyorlar hepten cildiriyorum.
Nasil bir sistemde yasiyoruz, sasiyorum. Alsak bi turlu almasak bi turlu.
 
Üst