2018 Nissan GT-R Nismo GT3’e Performans Güncellemesi Geldi!

ceedsever

New member
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
41
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Nissan'ın performans birimi Nismo, yeniden geliştirdiği GT-R GT3'ü gösterdi.

https://img.paratic.com/dosya/2018/06/2018-nissan-gt-r-nismo-gt3-e-performans-guncellemesi-geldi-687x400.jpg

Dünya tarihinin en özel spor otomobillerinden biri olan GT-R’ın, Nismo tarafından hayata geçirilen GT3’ün yeni versiyonu tanıtıldı. Hızlı araçlar içerinde belki de en çok “ne yapacağı kestirelemeyen” otomobillerden biri Godzilla’dır. Japon tarzının yansıtıldığı dış karoserden çok GT-R’ın, 3.8L motoru ile yaptıkları konuşuluyor.

2011 yılında Nismo ekibi ile FIA GT3 Şampiyonası için hazırlanan GT-R GT3’ün, pistlerden alınıp normal yollara dönüştürülen versiyonu gösterilmişti. Her yönüyle kendini ispatlayan agresif Japon makinesi, yeni güncellemeleriyle tekrar sahne aldı.

GT3’ün korku salan yapısından bir şey eksiltilmemiş.

https://img.paratic.com/dosya/2018/06/2018-nissan-gt-r-nismo-gt3-e-performans-guncellemesi-geldi-lastik-far.jpg

Karbon fiberden oluşturulan gövde panelleri, aracın olabildiğince hafif olmasını sağlıyor. Perdeli bir kaput hava girişine sahip GT-R GT3, normalinden çok daha geniş bir yapıda sunuluyor.

Nismo çizgisiyle kaplanmış tampon lipleri, köşe korumaları ve ızgaranın bütünü karbon malzemesinden imal edilmiş.

Wide Body GT3 karoseri profilde de evrimleşiyor!

https://img.paratic.com/dosya/2018/06/2018-nissan-gt-r-nismo-gt3-e-performans-guncellemesi-geld-arka-gorunum.jpg

Çamurlukların şişirilmesiyle daha fazla genişliğe kavuşan GT3’ün, marşpiyelden verilen egzoz çıkışları ve kapı çıkartmalarında bir değişiklik gözükmüyor.

Gelişmiş rekabet gücüne sahip yarış aracının daha dinamik yapısı için yeni süspansiyonlar geliştirilmiş. Şasi kısmında burulma ve eğilme dirençlerinin de daha fazla sağlamlaştırıldığı bildirildi.

Uzun sürecek yarışlarda konforu artırmak adına A/C klima opsiyon listesine alınmış.

https://img.paratic.com/dosya/2018/06/2018-nissan-gt-r-nismo-gt3-e-performans-guncellemesi-geldi-dtm-kanat.jpg

Modifikasyon anlamında hatlarında bir değişim olmasa da alt yapı ile ilgili ciddi gelişmeler kaydedilmiş. Şirketin özel bir araç olarak sunduğu GT3’te konforu es geçmemek adına klima ile alınabileceği söylendi.

İkiz turbolu 3.8L aynı şekilde görevde!

https://img.paratic.com/dosya/2018/06/2018-nissan-gt-r-nismo-gt3-e-performans-guncellemesi-geldi-motor.jpg

Japon teknolojisinin en özel motorlarından olan GT-R ünitesi, 600 hp ve 652 nm tork ile hazır! Standart versiyonda 2.8 saniye kaydedilen kalkış süresi GT3’te de büyük ihtimal artı yönde, 0.1 saniye farkedeceğini düşünüyoruz.

Yasal yolların en hızlı pist arabası GT-R GT3, bu sefer daha sağlam bir yapıda olup, geliştirilen süspansiyonla birlikte yol tutuş üst düzeyde tutulmuş. GT3’ü en çok yerde tutmaya çalışan devasa DTM kanadını da unutmuyoruz…

Haberin Kaynağı: https://paratic.com
 
Üst