KIA müşteri memnuniyetsizliği...

Dragger

New member
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
55
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Konum
İstanbul
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır yazmıyordum pro ceedi sattıktan sonra pek giremedim buraya. Eski arkadaşlar tanıyacaktır, buluşmalara falan da aktif katılıyordum zamanında, eski yeni herkese selam olsun. Konumuza geliyim;

Sene 2013, 65 yaşında emekli babama araba bakıyoruz, sıfır olacak sw olacak donanımlı olacak konforlu olacak vs...


Renault bayisinde megane sport tourer bakarken, eskiden kia pro ceed kullandığım ve çok memnun olduğum için hadi baba gidiyoruz diyip MAR OTO kia bayisine götürüyorum ve gördüğümüz ilk kia ceed sportywagonu pazarlık edip alıyoruz.


Babam en başta önyargıyla baksa da seviyor arabayı, başlıyor kullanmaya. Kullanıyor dediğim de tatile gidip geliyor aradabir biniyor emekli ne de olsa.


Araba ilk yıl iç aksamda koltuk altındaki civatalardan paslanmaya başlıyor önemsemiyoruz. Sonrası günümüze geliyoruz;


2013 model arabamız şu anda 12bin kmde, tabir-i caizse sıfır gibi hala. Sık kullanılmadığından yıllık bakıma Tekirdağ KIA Berkan servisine gidiyor.


Babam bakıyor arabanın altında birçok parça paslanmış, salıncaklar egsoz vs...Bu nedir kardeşim diyor, nasıl olur böyle birşey diyor...


Servis müdürü denen mahlukat (küfür etmek istemiyorum) ''sen bunla denize mi girdin?'' gibi yerlerde bir espri yapıyor 65 yaşında ciddi emekli asker gibi adama???


Sonrasında daha da saçmalıyor ''amca sen bunla rüzgara karşı hız yap, bu paslar düşer'' diyor. Bunu söyleyen servis müdürü, ah orda olsam o pasları tek tek döker yedirirdim ama işte bulmuş emekliyi yardırıyor tabi...


Sonrasında foto falan da çekilmiyor, babam Çelik Motor'a şikayet ediyor falan bu paslanan yerlerin garantiden yapılması için...Çelik Motor'daki kız da arıyor babamı, servis incelemiş ''KULLANICI HATASI'' kanaatine varmış diyor. Hayatımda böyle birşey duymadım görmedim, altı paslanan yepyeni bir araba ve kullanıcı hatası diye yorum yapılıyor. EVET BİZ BOŞ ZAMANLARIMIZDA DENİZE GİRİP TUZLU SUDA ARABA YIKAMAYI SEVİYORUZ. Bordo arabamızın tamponlarındaki boyaları da kendiliğinden döküldü herhalde bu da denizde araba yıkamaktan kaynaklı


Ben de az önce Çelik Motor'a şikayet oluşturdum, bakalım nasıl bir yol izleyecekler? Her türlü yapacaklar canlarına okurum her yerde ama klasik memleketim işte, emekli hakkını arayamayan, sessiz sakin efendi biriysen böyle ''KULLANICI HATASI'' derler. İşten zerre anlamayan adamı servis müdürü diye oturtup kendinden yaşça büyük insanla dalga geçtirirler.


Bu saatten sonra KIA bitmiştir bende, şu forumda ve çevremde birçok insana KIA önerdim aldırdım pişmanım.
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
38
Gecmis olsun valla Yavuz eli yuzu düzgün dist. Lazım. Servislerde valla bircogu lakayit denk geldi banada. Sende biliyosun bendde garantiden bisuru degisim yaptimda kafalarina kaka kaka oldu.
Al getir buraya aracida erbek bayraktar vs. Eli yüzü düzgün yavsak olmayan biri baksin doğru dürüst

Buarada tam nerelerde var inceliyim bende
 
Son düzenleme:

fenci

New member
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
39
Puanları
0
Ben de az önce Çelik Motor'a şikayet oluşturdum, bakalım nasıl bir yol izleyecekler? .
Garanti Konusunda malesef KİA 5 para etmez. Tınlamayacaklarına garanti veririm. Benzer bir konuda bende inatlaştım, lakin Çelik Motor ne dönüş yapıyor nede şikayeti kaal'e alıyor. Srvisle çözdün Çözdün. Yoksa sonuş Koca bir sıfır. Tek çare Tüketici Mahkemeleri.
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Aslında Kia oldukça iyi araçlar üreten bir marka ancak Türkiye'deki beceriksiz distribütör ne yazık ki hem müşterileri mağdur ediyor hem de markanın bu kadar başarılı araçları varken pazardan silinip gidiyor.
Bakın geçen sene ilk 3 ayda 1.183 binek Kia satılmış. Bu yıl ise ilk 3 ayda makyajlı Cee'd ve yeni kasa Sportage pazara sunulmuş olmasına rağmen 1.080 adede (%10 müşteri kaybı) düşmüşler. Otomotiv'de kriz yok bir şey yok, 1 milyon barajı aşılmış ancak bu marka %10 pazarda daralıyor.
Bu yüzden babanıza yapılan terbiyesizliğe çok sinirlenmiş olmama rağmen Çelik Motor'un bu yerlerde sürünen rakamlarını gördükten sonra "Allah'ın sopası yok" diyorum.
Şu an Çelik Motor ile mahkeme süreci devam eden bir tüketici olarak, geçmiş olsun.

(Not: Satış adetleri www.odd.org.tr 'den alınmıştır.)
 
Son düzenleme:

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Babanıza karşı yapılan saygısızlığa çok üzüldüm.Aynı babanızın yaşadığı duruma yakın şeyleri ben de Kocaeli Kayalar servisinde yaşamıştım ve burada konu başlığı ile yazmıştım.Konu hala güncelliğini koruyor.Bütün servisler aynı değildir.Ben ve Kocaelindeki KİA araç sahipleri ERBEK otomotiv servisine gidiyoruz.Gidin ve oradaki insanlığı görün.Sevgi ve saygılarımla.
 

alonefanky

New member
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Çok geçmiş olsun. Sırf servislere minnet etmemek için garantili araç almayacağım dedim ama yine aldım. Önceki aracım 2006 focus tu. Kafam o kadar rahattı ki.

Babanıza yapılan terbiyesizliği kınıyorum.
 

hakan26

Member
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
243
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Arkadaşlar Mercedes ile kia karşılaştırılmaz ama affınıza sığınarak yine de belirtmek istedim.Eşim Eskişehir Mercedes servisinde çalıştı İstanbul genel merkezden araç ile gelip serviste normal müşteri gibi araçlarına bakım yaptırıp denetleme yapıyorlar ve servis ile alakalı müşterilerden görüş alıyorlar şikayetleri birinci ağızdan dinliyorlar...
 

alonefanky

New member
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Her bakım sonrası çelik motor da arayıp müşteri memnuniyetini soruyor ama.. Ama ama..
 
Üst