Snaan
New member
- Katılım
- 17 Tem 2011
- Mesajlar
- 1,589
- Tepkime puanı
- 23
- Puanları
- 0
Bugatti Veyronun 431 km/s ile kırdığı En Hızlı Seri Üretim Otomobil rekoru yakında tarih olmaya aday. Bunu başaracak olansa bir önceki rekortmen SSCnin son bombası Tuatara!
Hırs doğru kullanıldığında ortaya çok güçlü ve hızlı sonuçlar çıkartabiliyor. Shelby SuperCars, ya da kısaca SSC, Ultimate Aero modeliyle bir dönem sahip olduğu "Dünyanın en hızlı seri üretim otomobili"
unvanını Bugatti Veyron EB 16.4 Super Sport'a kaptırdığında çılgın Amerikalıların geri dönüşlerinin çok güçlü ve hızlı olacağını aslında zaten tahmin ediyorduk. Bir süre önce ortaya çıkan çizimler fırtınanın yaklaştığının ipuçlarını sunarken, bugüne baktığımızda fırtınanın adının bile belli olduğunu görüyoruz:
Tuatara! Yeni Zelanda'da yaşayan ve yerküre üzerindeki en eski canlılardan biri olan bir kertenkele türünden adını alan SSC'nin yeni asfalt roketinde, 1350 HP'nin üzerinde güç üreten, çift turbo beslemeli 7.0 lt'lik bir V8 görev yapacak. Dikenli sırt anlamına gelen Tuatara, aracın arka bölümünde yükselen kanatlara da bir göndermede bulunuyor. SSC tarafından açıklanan 440 km/s'yi aşan maksimum hız iddiasıyla birlikte yollara çıktığında dünyanın en hızlısı olmaya aday olan Tuatara, 0-100 km/s hızlanmasını ise 2.6 saniyede tamamlıyor. Performans ve güç değerlerine yakışır çılgınlıkta bir karosere sahip olan SSC Tuatara'da ağırlık tasarrufu ve rijitlik için karbon-fiber kullanılmış. İnsanı telaffuz ederken bile korkutan güç 7 ileri manuel veya 7 kademeli üç debriyajlı bir otomatik şanzıman tarafından arka tekerleklere aktarılacak.
hızına karışmam ama kasa harika olmuş bence. hep merak ederim neden diğer arabalar böyle yarış arabası şeklinde araba yapmazlar? yani mesela kia lamborghiniye benzer bir araba yapsın 1.6 128 beygir dizel motoru koysun yine içine
Hırs doğru kullanıldığında ortaya çok güçlü ve hızlı sonuçlar çıkartabiliyor. Shelby SuperCars, ya da kısaca SSC, Ultimate Aero modeliyle bir dönem sahip olduğu "Dünyanın en hızlı seri üretim otomobili"
unvanını Bugatti Veyron EB 16.4 Super Sport'a kaptırdığında çılgın Amerikalıların geri dönüşlerinin çok güçlü ve hızlı olacağını aslında zaten tahmin ediyorduk. Bir süre önce ortaya çıkan çizimler fırtınanın yaklaştığının ipuçlarını sunarken, bugüne baktığımızda fırtınanın adının bile belli olduğunu görüyoruz:
Tuatara! Yeni Zelanda'da yaşayan ve yerküre üzerindeki en eski canlılardan biri olan bir kertenkele türünden adını alan SSC'nin yeni asfalt roketinde, 1350 HP'nin üzerinde güç üreten, çift turbo beslemeli 7.0 lt'lik bir V8 görev yapacak. Dikenli sırt anlamına gelen Tuatara, aracın arka bölümünde yükselen kanatlara da bir göndermede bulunuyor. SSC tarafından açıklanan 440 km/s'yi aşan maksimum hız iddiasıyla birlikte yollara çıktığında dünyanın en hızlısı olmaya aday olan Tuatara, 0-100 km/s hızlanmasını ise 2.6 saniyede tamamlıyor. Performans ve güç değerlerine yakışır çılgınlıkta bir karosere sahip olan SSC Tuatara'da ağırlık tasarrufu ve rijitlik için karbon-fiber kullanılmış. İnsanı telaffuz ederken bile korkutan güç 7 ileri manuel veya 7 kademeli üç debriyajlı bir otomatik şanzıman tarafından arka tekerleklere aktarılacak.

hızına karışmam ama kasa harika olmuş bence. hep merak ederim neden diğer arabalar böyle yarış arabası şeklinde araba yapmazlar? yani mesela kia lamborghiniye benzer bir araba yapsın 1.6 128 beygir dizel motoru koysun yine içine