argovolkan
New member
Merhaba...
2011 model aracımın Aküsünün bitmesinden dolayı 22 Martta değiştirdim. Servis Varta E23 12V 70A akü taktı. Aküyü taktırma sebebi olarak 2 kere sabah araç çalışmadı ve akü takviyesi yapıldı. Yapılan testte artık akünün ömrünü tamamladıgı söylendi. Ben bu arada araba çalışmadıgı zaman belki çalışır diye biraz zorladım diye düşünüyorum. Bundan sonra aracın teybide çalışmamaya başladı. Servis bir parçasının yandıgını ve aracın beyninden komut almadıgını söyledi. Ya İstanbula göndereceklerini 450 tl servis ücretiyle, yada teybi direk aküye bağlarlarsa sorun ortdan kalkacağı söylendi. Bende maliyet olmadın diye direk aküye bağlattım. Artık kontak kapatınca değil, ben manuel olarak kapatıyorum.
Aracım akşam 9 sabah 9 parkta yatıyor bir sorun yok, ama pazar günleri akşam 9 sabah 12 arası yatıyor ve araba çalışmıyor akü boşaldıgı için. Her seferinde 20 tl verip aküyü şarz aletine bağlatıp öyle çalıştırıyoruz. Bu olay her pazar oluyor
. Elektrikçi araçta bir kaçak oldugunu, aküyü o bitirdiğini söylüyor. Sebebininde büyük ihtimalle teyp oldugunu söylüyor.Aküyü her seferinde kontrol ediyorlar bir aletle, akü sorunsuz.
Yakın zamanda servise gidicem baktırtmak amacıyla ama hemen tespit edilirmi sorunun kaynağı, elektrikçi servislerde bir cihazla hemen tespit edilir dedi ama gerçekliği nedir bilmiyorum.
Servise gitme derseniz bu işi çözebilecek bir Oto Elektrikçisi varmı güvendiğiniz ve işinin ehli?
Eğer sorun teypten çıkarsa ikinci el sorunsuz bir teyp bulabilirmiyim uygun fiyatlı?
Yorumlar için şimdiden teşekkürler.
2011 model aracımın Aküsünün bitmesinden dolayı 22 Martta değiştirdim. Servis Varta E23 12V 70A akü taktı. Aküyü taktırma sebebi olarak 2 kere sabah araç çalışmadı ve akü takviyesi yapıldı. Yapılan testte artık akünün ömrünü tamamladıgı söylendi. Ben bu arada araba çalışmadıgı zaman belki çalışır diye biraz zorladım diye düşünüyorum. Bundan sonra aracın teybide çalışmamaya başladı. Servis bir parçasının yandıgını ve aracın beyninden komut almadıgını söyledi. Ya İstanbula göndereceklerini 450 tl servis ücretiyle, yada teybi direk aküye bağlarlarsa sorun ortdan kalkacağı söylendi. Bende maliyet olmadın diye direk aküye bağlattım. Artık kontak kapatınca değil, ben manuel olarak kapatıyorum.
Aracım akşam 9 sabah 9 parkta yatıyor bir sorun yok, ama pazar günleri akşam 9 sabah 12 arası yatıyor ve araba çalışmıyor akü boşaldıgı için. Her seferinde 20 tl verip aküyü şarz aletine bağlatıp öyle çalıştırıyoruz. Bu olay her pazar oluyor
Yakın zamanda servise gidicem baktırtmak amacıyla ama hemen tespit edilirmi sorunun kaynağı, elektrikçi servislerde bir cihazla hemen tespit edilir dedi ama gerçekliği nedir bilmiyorum.
Servise gitme derseniz bu işi çözebilecek bir Oto Elektrikçisi varmı güvendiğiniz ve işinin ehli?
Eğer sorun teypten çıkarsa ikinci el sorunsuz bir teyp bulabilirmiyim uygun fiyatlı?
Yorumlar için şimdiden teşekkürler.